Toon posts:

[Exchange 2003] Clients zijn deel verzonden items kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Exchange 2003 met een aantal cliens op Outlook 2003 en de clients zijn in 1 keer de verzonden items t/m 31 december 2006 kwijt...

Nergens staat archiefmappen ingesteld, dus ik zie ik iets over het hoofd???

alvast bedankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maintenance op de server waarbij je deze verwijderd hebt? Wat heb je verder al ondernomen?

[ Voor 22% gewijzigd door sanfranjake op 07-12-2007 11:12 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-02 13:22
Met dit soort mailtjes kunnen we vrij weinig....graag wat meer info met betrekking tot je probleem? Wat heb je allemaal zelf al geprobeerd bijvoorbeeld? Wat is er tussentijds gebeurd?

Idd even de Maintenance op de server checken!

[ Voor 11% gewijzigd door Pedr0 op 07-12-2007 11:10 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even in de logboeken gekeken, en daarin vond ik om 3.14 uur de volgende melding van SExchangeIS Mailbox Store met de tekst:
The database "First Storage Group\Mailbox Store (*******)" has 759 megabytes of free space after online defragmentation has terminated.

dit lijkt me erg veel. Ik heb gisteren wel een aantal postvakken opgeruimt, alleen de postvak in.

Ik heb het serverbeheer overgenomen van een ander persoon, maar ik kan niks vinden voor onderhoud bij de exchange server

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat is de whitespace in de db, dat event zal wel nummer 1221 hebben ;)
Maar je moet de database maintenance in de system manager nakijken, daar zal dit vast in staan.

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ik nogmaals gekeken naar de mailbox store, en kan me niet echt voorstellen dat alle berichten weg zijn, aangezien dat er enkele gebruikers zijn met 12000+ emails in de mailbox. Staat er bijvoorbeeld nergens een filter ingeschakeld dat er een deel van de emails zichtbaar zijn?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:44
Misschien zijn ze clientside gearchiveerd? In de mappenlijst in Outlook 2003 zou je het archief moeten kunnen zien.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is dit toevallig een SBS server? Ik had vorige week ineens hetzelfde probleem bij een klant, zelfs nog een backup van de Exchange-store in eigen tijd teruggezet omdat ik dacht dat ik een dom shift-del-foutje had gemaakt.

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
het is een SBS server ja, maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden...

Verwijderd

Heb je met mfcmapi gekeken of de items echt weg zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Ook hier word maar een deel van weergegeven...
Pagina: 1