Toon posts:

8 monitoren op een pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een servicedesk moeten er 8 monitoren op een pc geinstalleerd worden.

Ik ben op zoek naar informatie hierover.

hoofdzakelijk wat de computer specificaties moeten zijn en of twee quad kaarten goed met elkaar kunnen communiceren.

Links naar meer informatie zijn altijd welkom

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:24
Wat heb je gevonden waardoor je denkt dat het niet zou werken op het besturingssysteem welke je wilt gaan gebruiken?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 12:19

SpamLame

niks

Dit lijkt wel erg veel op een ik drop een vraag en wacht op antwoord.
Het is wel de bedoeling dat je wat moeite gedaan hebt.
Maar goed, kijk eens naar de oplossingen van Matrox link matrox.com

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je niet 3D gaming wil doen hoef je geen dure kaarten te kopen, maar gewoon een stel PCI kaartjes van hetzelfde merk.

maar wat heb je zelf al uitgezocht?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-07 10:47

Zyppora

155/50 Warlock

http://www.google.nl/search?q=vga+splitter ;)
Goedkoop, simpel, zonder configuratie/installatie/etc.
Moet je alleen wel hetzelfde op alle monitoren willen zien.

Misschien wat meer info?

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

DarkSide

theres no place like ::1

In windows kan je max 9 monitoren aansluiten. Dit kunnen 9 verschillende pci kaarten zijn bv.
4 dualhead kaarten zou dus goed moeten werken. Of idd 2 quad kaarten.
Waar je wel op moet letten denk ik is het volgende:
Of je 1 grote resolutie wilt hebben? Of je meerdere verschillende resolties en achtergronden wilt gebruiken. Hiervoor heb je speciale software voor nodig. bv ultramon.
Verder had je natuurlijk ook zelf kunnen googlen hoe je 8 monitoren op een pc kan aansltuiten.
En kunnen informeren naar welke quad videokaarten er zijn en of je er meerdere in 1 pc kunt aansltuiten. Een beetje zelf initiatief word wel gewaardeerd hier.

Over de specs kan ik verder weinig zeggen omdat er niet word gezegd wat je precies gaat doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29

weebl

YARR!

Samsung heeft dacht ik schermen die met USB2.0 aangesloten kunnen worden. Mits je geen ingewikkelde 3D-graphics e.d. gaat gebruiken lijkt me dit een redelijk goede/goedkope oplossing.

Link

Edit: Ik zie net dat je dan 2 schermen te weinig komt, aangezien je er maar 6 tegelijk aan kan sturen. Deze zou je dan eventueel met een dual-head kaart aan kunnen sturen.

[ Voor 23% gewijzigd door weebl op 07-12-2007 10:55 ]

Verwijderd

Je kan ook een vga of dvi splitterbox kopen, maar dan gaat je kwaliteit van je beeldschermen er wel op achteruit! Is lekker goedkoop en heb je ook voldoende aan 1 videokaart.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 20:17 ]

Pagina: 1