Ik heb windows vista geinstaleerd staan op mijn pc op de C schijf, ik wou nou xp er weer opzetten op de D schijf die ik heb gemaakt. Maar als ik bij de installatie van windows xp kom gaat alles nog goed. daarna gaat hij de setup bestanden kopieren. Daarna start hij de pc op. en dan staat er weer als je de pc van de cd wil opstarten druk op een toets. als ik niks doe krijg ik gekke tekens op de zwarte scherm en doet die niks meer..wat nu???
Wat bedoel je hiermee?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:10:
in de bios d:schijf boot disk maken???
Ik denk dat bedoeld wordt dat je, als D een andere schijf is, deze inde bootsequence moet zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:41:
Wat bedoel je hiermee?
ofzo
Maar ervanuitgaande dat het gaat om een partitie lijkt dat niet logisch.
Ik zou je willen aanraden om de installatie nog een keer te doen BTW
Je zou namelijk geen gekke tekens moeten krijgen, maar een windows setup-achtig programma, voor zover ik weet.
[ Voor 34% gewijzigd door Kul op 07-12-2007 11:47 ]
Ja daarom de licht blauwe xp scherm ja.. maar zo ver kom ik niet bij de eerste x opnieuw opstarten stopt die ermee en krijg ik dat. heb het al 5x gehad als het niet meer is. en als ik dan de cd eruit haal en gewoon vista wil opstarten krijg ik het ook. het gaat pas weg nadat ik met vista de repair heb gedaan
Wat je eigenlijk had moeten doen is eerst XP installeren en daarna vista.. Vista ziet dan vervolgens XP en past z'n bootscherm aan zodat je of vista of XP kan installeren...
Probleem opgelost!. Heb gewoon vista geformateerd en me bestanden die ik nog nodig had gekopierd naar de D schijf. en toen lukt het wel, bedank voor de moeite in ieder geval
Pagina: 1