3G iPhone medio volgend jaar in Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Zojuist las ik het bericht dat vanuit bronnen binnen Apple vernomen zou zijn dat medio volgend jaar de 3G iPhone in Amerika geïntroduceerd zal worden. Wat ik me dan afvraag, nemen ze de rest van Europa gelijk mee of krijgen we eerst nog de 1e generatie iPhone en moeten we na de introductie weer een jaar wachten voordat hij hier verschijnt?
In ieder geval positief dat er wat meer informatie over de 3G iPhone vrij lijkt te komen. Medio volgend jaar, niet officieen, wel zeer waarschijnlijk!

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Het is duidelijk dat volgende jaar de 3G iPhone gaat komen. Dit is al bevestigd door Steve Jobs en door AT&T. Verder lees ik niets nieuws in je post.

Voor een geruchtentopic is het in Apple talk vereist dat je naar tenminste 3 verschillende onafhankelijke bronnen refereert :). Zie voor meer informatie de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Daarbij worden dubbele topics al helemaal niet gewaardeerd op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.