Toon posts:

linksys netwerk router / accesspoint

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een linksys router WRT54G. wil vanaf daar een 'bridge' maken naar een linksys accespoint WAP54G.
Het accespoint is dan bedoelt om mijn receiver in het netwerk te kunnen hangen voor internet radio. Receiver heeft ' slechts' een netwerkkabel ingang.

welke AP mode ik ook kies.. zodra ik accespoint los koppel van router en fysiek aansluit op een PC, deelt die een IP adres uit in de reek 169. wie weet de juiste setting voor mij

thanks
Ben
Curacao

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Nou het is eigenlijk zelfs simpel :p Heb zelf ook het apparaat en als je al inlogd zie je al bij local ip adres wat staan. Verander dat even naar wat je ook wilt en klaar je hebt een ander ip adres :) Nou eenvoudiger kan ik het zelfs niet uitleggen!

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Sorry Carlino maar ik denk niet dat bennoelle iets is met jouw oplossing.
Ik denk dat Bennoelle graag zou willen weten hoe hij zijn AC zou moeten configureren om te gebruiken in combinatie met zijn wrt54G

Probeer de AP eens in Bridged mode te plaatsen en vul het mac adress in van je WRT54G
Ik kan je echter reeds op voorhand zeggen dat de linksys AP niet echt goed samen werken met andere linksys producten.
Zoek ook zeker naar de laatste Firmware voor de WAP54G hierin zit een update die het mogelijk maakt dat de AP zou samen werken met de WRT