[MacBook Pro] Raar geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 10:32
Na het doorpluizen van de macbook pro pagina's en het gebruik van de zoekfunctie heb ik nog steeds niet een antwoord gevonden op het volgende, zodra mijn mac aanstaat en ik het scherm beweeg komt er van achter uit het scherm een lawaai wat lijkt op een ventilator die ergens tegen aanzit.

nu lijkt het mij sterk dat daar een ventilator zit maar dat neemt niet weg dat het een apart geluid is,een soort schrapend geluid. Het treed voornamelijk op als ik mijn laptop verplaats van de een naar de andere plek in het huis. Ik moet dan een paar keer mijn scherm naar voren en naar achteren klappen en dan is het geluid weg. En komt het ook niet meer terug gedurende het gebruik (mits ik niet aan het scherm zit).

Nou is mijn vraag of dit een bekend probleem is.. en of zo'n lawaai (geluidje) reden genoeg zal zijn voor apple om tot reparatie of id over te gaan.

extra info

MacBook Pro 15"
MacBookPro2,2
Intel Core 2 Duo
2.33 GHz

Verwijderd

Dat geluid uit het filmpje is gewoon een fan waarvan het lager stuk is. Dat doen videokaarten in desktop PC's ook altijd...

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 10:32
Zo erg is het ook niet, zal er morgen als het me lukt ook een opname van maken

• ikeizer
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02 14:28
Fan kapot waarschijnlijk. Begon bij mij ook zacht en af en toe, daarna zoals in filmpje.

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
je weet zeker dat het niet een CD is die in je drive zit, toevallig draait en door centrifugale kracht plat wil blijven, en dus tegen behuizing aan schuurt zodra je laptop licht kantelt of beweegt?
Pagina: 1