Toon posts:

[LG L245WP 24"] Mediamarkt of online site

Pagina: 1
Acties:
  • 1.027 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag een LG L245WP 24" en ik wilde hem halen bij mediamarkt, maar ik hoorden wat negatieve reacties daarover:
kristo filosoof schreef op woensdag 21 november 2007 @ 04:32:
Ik zou iedereen afraden om in de Mediamarkt of andere grootketen te kopen: veel kans dat je opgezadeld wordt met omgeruilde en/of herstelde brol - zie dergelijke berichten over MM ed. in de media, zoals dat over de man die een digicam kocht met 3000 foto's van de vorige eigenaar erop ... :/
Mijn vraag was of ik dus dan beter kan bestellen via een site. Maakt voor mij geen enkel verschil, ik wil het gewoon op de manier doen dat het beste is. En welke site kan ik dan het beste bestellen ivm nieuwste revisie (wil natuurlijk geen oude versie), dode pixelgarantie, betrouwbaarheid.

Pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/151135/lg-l245wp-bn.html

Alvast bedankt voor de moeite :)

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Zou niet weten waarom je niet bij de MM kunt kopen. Als niet goed is ga je terug en krijg je gewoon een nieuwe mee. (mijn ervaring)

Ik heb 2 weken geleden een 22" gekocht bij Azerty. Medewerker vertelde mij dat alle producten binnen 8 dagen retour kunnen. Pixel garantie voor een 24" kost al gauw rond de 50-60 euro.

Stel dat je een scherm met dode pixels krijgt, dan stuur je em binnen 8 dagen terug met de mededeling dat je em toch niet zo goed bij je behang vind passen ;)

Verwijderd

De mediamarkt doet niet moeilijk over terugbrengen, dat is het enige verschil (bij webshops kan je zelf terugsturen, maar meestal moet je de verzendkosten betalen en soms accepteren ze dat niet zonder redenen, al mag het wel). Als het prijsverschil niet te groot is kan je beter bij de MM kopen. Als het je niet bevalt teruggeven en nog een keer proberen, of gewoon een webshop deze keer.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31
Als 1 iemand dat heeft meegemaakt zal iemand natuurlijk gauw aangeven dat de kans op zo'n gebeurtenis groot is. Ik denk echter dat de kans op zo'n geval bij webshops net zo hoog is als bij de MM.

Verwijderd

Topicstarter
jah zo dacht ik er zelf ook over, bedankt voor de reacties als ik voor de rest niks hoor dan haal ik hem morgen op bij de mediamarkt

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Misschien is dit een alternatief, deze persoon verkoopt voornamelijk Dell schermen, maar ook Eizo. De garantie op de Dell schermen zijn veelal 5 jaar Next business day en pixel garantie zonder meer prijs.

Linkje: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZsupradictus

Zelf heb ik een Dell 2007WFP bij deze persoon gekocht, voor heel wat minder dan waar Dell hem zelf voor aanbied met dus veel meer garantie.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 17:15

Cidious

The Bloody Gent

_Dune_ schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:17:
Misschien is dit een alternatief, deze persoon verkoopt voornamelijk Dell schermen, maar ook Eizo. De garantie op de Dell schermen zijn veelal 5 jaar Next business day en pixel garantie zonder meer prijs.

Linkje: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZsupradictus

Zelf heb ik een Dell 2007WFP bij deze persoon gekocht, voor heel wat minder dan waar Dell hem zelf voor aanbied met dus veel meer garantie.
Of je kijkt bij een computer winkel als MyCom... daar heb ik gisteren mijn scherm gehaald en hebben ze het scherm van jou ook.. MyCom biedt je de mogelijkheid om het scherm eerst op de technische afdeling (in de winkel) te testen voordat je hem mee naar huis neemt.. en als hij dan dode pixel vrij is neem je hem mee naar huis.. bevalt het dan nog niet.. breng je hem binnen 8 dagen terug en krijg je je geld terug.. (natuurlijk wel met bon)

(NEE dit is geen MyCom relcame.. daar ben ik namelijk eerder van beschuldigt.. dit is gewoon het delen van een ervaring met het kopen van een 22" Samsung 226CW scherm waar ik super tevreden over ben!)

R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Mijn oog is ook gevallen op dit scherm :9 , en zoals aangegeven om voor een Dell te gaan is inderdaad geen optie in vergelijking met dit scherm (als je tenminste de forums een beetje bent afgegaan zoals HardForum). Helaas heb ik alleen twee schermen ontvangen met een dode pixel, maar gelukkig heb ik er wel pixel garantie bij gekocht. Hopelijk gaat het deze 3de keer wel goed.

Over het scherm, het is een zeer gaaf scherm, de uitgebreide opties werken zeer goed! Beide keren gelukkig wel de juiste revisie gehad, dus dat was het probleem niet. Ik moet zeggen het scherm is totaal niet te vergelijken met een TN-panel, wanneer je het daarmee vergelijkt wil je NOOIT meer een TN panel, de kijkhoeken zijn fantastisch van dit panel, terwijl wanneer je je hoofd een klein beetje verplaatst bij een TN panel zie je toch een wat andere gloed over het scherm vergelijken, en bij dit scherm echt fantastisch! Scalen werkt ook allemaal perfect. Kleuren ben ik zeer over te spreken! Met één woord fantastisch scherm...Alleen ja, mijn pech met die dode pixels :(

Ik ben zeer benieuwd wat je voor dit scherm gaat betalen bij de MM? Ik wist niet eens dat ze dit scherm ook bij de MM hadden... En ik ben ook benieuwd naar jou en andere mensen, of ze ook last hebben van dode pixels? Laat weten laat weten!

Ps. Voor de mensen die dit scherm willen aanschaffen, het is me opgevallen dat een paar bedrijven zoals 4Launch en Zercom de prijs van dit scherm flink laten fluctueren, met wel 30 EURO, ze zakken voor 1 á 2 dagen met de prijs waarna ze weer omhoog schieten met de prijs, dus wacht een weekje af en je zult zien.

Verwijderd

bullshit..
Bijna alles is factory sealed bij mm...
Met extra seal van mm zelf...

Gewoon opletten dat je verpakking niet eerder open is geweest.

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik heb onlangs ook een 24 inch scherm (HP w2408) gekocht bij de mediamarkt. Wel iets duurder dan online maar de service is prima.
Zo had ik een dode pixel maar hij mocht binnen 2 weken geruild. Toen gelijk maar even bij de technische dienst het 2de exemplaar mogen testen op dooie pixels. Op deze manier ben je dus altijd verzekerd van een pixel-perfect scherm.

daag

Verwijderd

Je kunt 'm ook bij de MyCom halen;)
Voor een lief prijsje van 899 euro :+
http://mycom.nl/Products/View/140370.aspx

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:48:
Je kunt 'm ook bij de MyCom halen;)
Voor een lief prijsje van 899 euro :+
http://mycom.nl/Products/View/140370.aspx
LOL, oplichters :+

*psnprofiles* Ioniq Electric Premium 38kW

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:27
The_Thijs© schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:37:
Ik heb onlangs ook een 24 inch scherm (HP w2408) gekocht bij de mediamarkt. Wel iets duurder dan online maar de service is prima.
Zo had ik een dode pixel maar hij mocht binnen 2 weken geruild. Toen gelijk maar even bij de technische dienst het 2de exemplaar mogen testen op dooie pixels. Op deze manier ben je dus altijd verzekerd van een pixel-perfect scherm.
Maar om daar 100 euro meer voor te betalen, in rotterdam was dat scherm namelijk 599 euro.

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 16:08
The_Thijs© schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:37:
Hmm wat kost de 2408 van HP nij de media markt?
Wil dit scherm ook hebben maar nergens in mijn buurt hebben ze `m.
en met monitoren werk ik liever niet met webshops.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
Een andere optie voor degene onder ons wie dicht bij de Belgische - Nederlandse grens wonen.

http://www.fnac.be/nl/Cat...pd_stockDisponivel&root=1

Deze winkel heeft ook een vesteging in Antwerpen. en het scherm is zeer goed geprijsd €449,-
Misschien koop ik het scherm wel in Belgie... Als student kan ik gratis reizen tot aan de grens en een retourtje Antwerpen kost iets van 6 euro. Feit is wel dat ik het scherm wil controlleren op dode pixels alvorens tot aanschaf over te gaan.

Verwijderd

Ik zou hem nóóit bij de Mediamarkt halen... Heb nog steeds een appeltje te schillen met ze.

Verwijderd

Topicstarter
ben net bij de mediamarkt geweest en daar is hij 700 euro!!!! :( gewoon niet daar naartoe gaan

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-02 16:30

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

700 euro is veels te duur inderdaad. Ik heb vanmiddag eens naar een aantal winkels gemailed die in de pricewatch staan en dit scherm goedkoop hebben, met de vraag wat hun beleid is, mbt het retourneren van producten zonder opgaaf van reden, in de eerste 7 dagen na ontvangst (dat is wettelijk verplicht).

Tot nu toe heb ik antwoord teruggekregen van 4Launch, Empc, en Azerty. Alle drie schrijven, dat hun beleid is, dat een product altijd binnen de eerste 7 dagen na ontvangst teruggestuurd kan worden, ook als de verpakking al geopend is. Voorwaarden zijn wel bij allen dat zowel het product als de verpakking onbeschadigd moeten zijn en de verzendkosten en het risico voor het terugzenden voor jou zijn.

Dit scherm in een pakketje aangetekend terugsturen naar de winkel, is volgensmij nog altijd stukken goedkoper dan de meeste pixelgaranties (die beginnen bij 65 euro voor deze grootte) en bij veel pixelgaranties zijn de terugzendkosten nog steeds voor jouw rekening.

Alles bij elkaar denk ik dat ik het scherm gewoon via internet ga bestellen, zonder pixelgarantie.

Disclaimer: De reacties van bedrijven in deze post zijn wat ik van hen ontvangen heb. Als een bedrijf zich hier niet aan houdt, of het blijkt op een andere manier niet te kloppen, ben ik natuurlijk niet aansprakelijk.

Everybody lies

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 13:22

Madrox

Oh, Pharaoh!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:39:
Ik zou hem nóóit bij de Mediamarkt halen... Heb nog steeds een appeltje te schillen met ze.
Zelf koop ik ook nul komma nul bij MM, zelfs geen kabeltje! Ben het pertinent oneens met hun bedrijfsvoering (tassen afgeven bij binnenkomst) :(
En nee, dit is mij nooit overkomen maar alleen het feit dat ik weet dat dat gebeurt doet mij deze zaak mijden als "de pest" :X

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

flipmans schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:46:
Een andere optie voor degene onder ons wie dicht bij de Belgische - Nederlandse grens wonen.

http://www.fnac.be/nl/Cat...pd_stockDisponivel&root=1

Deze winkel heeft ook een vesteging in Antwerpen. en het scherm is zeer goed geprijsd €449,-
Misschien koop ik het scherm wel in Belgie... Als student kan ik gratis reizen tot aan de grens en een retourtje Antwerpen kost iets van 6 euro. Feit is wel dat ik het scherm wil controlleren op dode pixels alvorens tot aanschaf over te gaan.
Op de website staat "exclusief internet" en "enkel op bestelling hier". Zie ook deze post uit het eerdere [LG L245WP] Info & Bespreking Topic:
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:54:
De Fnac levert alleen in België en het product is alleen via email (niet eens via webshop) te bestellen. Dus niet echt een optie voor de NL consumenten tenzij je een Belgisch postadres tot je beschikking hebt...

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:27
Madrox schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:17:
[...]

Zelf koop ik ook nul komma nul bij MM, zelfs geen kabeltje! Ben het pertinent oneens met hun bedrijfsvoering (tassen afgeven bij binnenkomst) :(
En nee, dit is mij nooit overkomen maar alleen het feit dat ik weet dat dat gebeurt doet mij deze zaak mijden als "de pest" :X
Had dat laatst ook, ik wil daar gaan kijken voor een scherm, moet je je tas in zo;n kluisje stoppen. Ook het advies is daar over het algemeen gewoon slecht. Zijn maar enkele die echt er iets vanaf weten. Stond rond te kijken, vroeg een man iets over een pci geluidskaart. Werd toen heel slecht geholpen. Ben toen maar even naar die man toegegaan om te zeggen dat hij het maar via internet moet bestellen. >:) Was goedkoper en beter, natuurlijk ook meteen adres van tweakers pricewatch doorgegeven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zowel prijzen als ervaringen kun je op de T.net frontpage halen bij resp. Pricewatch en Shop Survey.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.