Goed boek Autocad 2008

Pagina: 1
Acties:

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Hallo,

Ik zou graag voor men broer zen nieuwjaar een boek over autocad kopen, omdat hij hiermee zou willen leren werken voor zen job.

Ik heb zelf geen idee welk een goed boek is, dus alle voorstellen zijn welkom.

Hij heeft al basis kennis, dus een boek zoals autocad voor dummies is niet wat ik zoek.

Bedankt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik zelf ben erg blij met de boeken van ir. R. Boeklagen. Ik heb dan weliswaar "Autocad 2004, Computer ondersteund ontwerpen", maar er zijn ook nieuwere versies van uit. Het is zowel geschikt voor de beginner als gevorderde gebruiker.

Bij bol.com kost ie (versie 2008) € 49,50, een koopje voor 1888 pagina's. :P

Het is opgezet in verschillende delen, waarbij deel 1 ook los is te krijgen onder de naam Basisboek Autocad. De volgende delen zijn dan voor de wat gevorderde gebruiker.

Over de boeken van Academic Service ben ik wat minder tevreden.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:31:
Ik zelf ben erg blij met de boeken van ir. R. Boeklagen. Ik heb dan weliswaar "Autocad 2004, Computer ondersteund ontwerpen", maar er zijn ook nieuwere versies van uit. Het is zowel geschikt voor de beginner als gevorderde gebruiker.

Bij bol.com kost ie (versie 2008) € 49,50, een koopje voor 1888 pagina's. :P

Het is opgezet in verschillende delen, waarbij deel 1 ook los is te krijgen onder de naam Basisboek Autocad. De volgende delen zijn dan voor de wat gevorderde gebruiker.

Over de boeken van Academic Service ben ik wat minder tevreden.
met ^^