Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om d.m.v bluetooth van je PC een BT-headset te maken. In andere woorden: is er een driver / tool beschikbaar die d.m.v een dongle verbinding met je mobiel maakt en je vervolgens je PC-microfoon als telefoon-microfoon laat gebruiken (en PC-speakers als mobiel-speaker)? Zegmaar een soort van callcenter-idee. Lijkt me erg handig als ik ergens mee ebzig ben achter mijn PC :)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ben hier ook erg geinteresserd in maar dan omgekeerd, je PC aansluiten op je vaste phone lijn en dan met je mobieltje bellen. Alleen jmmr dat als je iets dergelijks op Google intikt je altijd bij voip uitkomt.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is me wel ooit gelukt om via bluetooth geluid af te spelen op de boxen van mijn pc. Dan ben je er voor de helft ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt! Je moet de widcomm bluetooth stack installeren (soms heb je daar de license crack voor nodig). Dan krijg je een service 'handsfree audio gateway' die ervoor zorgt dat je PC als headset dient :)