Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede telefoon voor o.a. muziek

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 10:24
Ik ben al een tijd op zoek naar een vervangend toestel voor mijn brakke s700i, waarvan de geheugenkaart compleet de geest heeft gegeven ( niets wil werken, dat heb ik tevergeefs geprobeerd ).

Nu had ik de Walkman phones in gedachten van Sony Ericsson, omdat ik de telefoon ook voornamelijk wil gebruiken voor het beluisteren van muziek. Dit leken mij allemaal zeer geschikte toestellen, maar nou blijkt dat ( net als bij de S700i ) het oorspeaker-volume tijdens het bellen nogal zacht is. Hier heb ik me meerdere keren aan geërgerd bij dit toestel, en daarom ben ik benieuwd ofdat er niet een toestel is dat beter aansluit bij mijn wensen.

Wat ik er dus mee wil doen:

- Muziek luisteren van zeer goede kwaliteit ( die ook wel wat volume mag hebben. Ik wil namelijk wel eens goed kunnen genieten van mooie nummers en dan moet hij soms wat harder kunnen ).
- Bij de walkman phones zitten in-ear dopjes. Ofdat ze hierdoor veel harder gaan weet ik niet, maar anders zou het mooi zijn om eventueel andere zelfgekochte dopjes aan te sluiten ( desnoods via verloopstuk, wat vast wel ergens te koop is )
- Een handig toestel van candybar-type ( dus geen sliders of spinners of wat dan ook ), die het liefste wel tegen een stootje kan
- Het liefste een Sony Ericsson, omdat ik daar bekend mee ben en ik liever niet teveel inlever t.o.v. mijn oude S700i.
- Camera heeft geen hoge megapixels nodig, aangezien ik een goede digitale camera heb. Het is alleen wel handig om een béétje foto's te kunnen maken als je je telefoon bij hebt, dus het liefste toch eentje met camera.

Ik heb het toestel het liefste pre-paid non-branded, dus ik zal er een flinke cent neer voor moeten leggen. Ik had eerst de W810i op het oog voor ongeveer 200 euro, maar die had ook last van het zachte oorspeaker-volume ( van wat ik van anderen hoorde ). Vind je dit wel meevallen of is er iets waarmee dit te verhelpen valt, lijkt dit mij zowieso al een zeer geschikt toestel. Als jullie ook andere tips hebben over een ander toestel ( hoeft niet persé een Sony Ericsson te zijn ), zou ik deze graag te horen krijgen. Ik heb namelijk al lang gezocht om op de W810i uit te komen, maar toen ik hoorde van de oorspeakers leek ik weer terug bij af.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite :D

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-10 21:03
sony ericson walkman series indd =)

[ Voor 57% gewijzigd door AaiGht op 06-12-2007 19:34 ]

• Gydeon
Let hier maar niet op, beide dingen die er stonden hebben geen betrekking meer tot mijn vraag. De w880i blijkt een hoop dingen te missen die ik graag wel zou willen hebben.

[ Voor 66% gewijzigd door Gydeon op 06-12-2007 19:40 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Als je nog even kan wachten, de Nokia 5310 music. Zelfde idee als de sony W880i (candybar, plat, muziektoestel) maar dan de helft goedkoper! En handiger, je kan meteen een normale koptelefoon aansluiten. Er zit een 3.5mm plug op. Losse mediatoetsen voor play/pauze/volgende/vorige/spoelen, aparte geluidschip voor optimaal geluid. Camera is niet bijzonder maar goed genoeg voor de gewone kiekjes overdag.

[ Voor 48% gewijzigd door Sick Nick op 06-12-2007 19:42 ]

• Gydeon
En ik hoop dat de vertrouwde kwaliteit van Nokia ook bij dit toestel aanwezig is? Als er ook nog eens een aparte geluidschip in zit voor beter geluid lijkt mij dit ook een zeer mooi toestel. Ik ga er nog flink naar zoeken, bedankt voor de tip :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas doen wij hier niet aan "Welke telefoon moet ik kopen" topics.

Niet omdat ik/wij jou niet willen helpen, maar dan gaat het forum hier overlopen met zulke topics. Daarnaast zijn wij hier van mening dat je met een beetje zelf onderzoek, onze topics (van de gerelateerde telefoons) en de hulp van de telecomwinkels moet je zelf vast wel een beslissing kunnen maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.