[USB VoIP Phone] VoipBuster & Skype

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik zie door de bomen echt het bos niet meer in VoIP-land, zelfs na uren Googlen en tientallen programmanaampjes. :?

Ik heb een TopCom Butler 4012 USB VoIP Phone, en een Logitech Mobile Freedom bluetooth oortje die via een USB-dongle de computer ziet. Beide devices kan ik al als speaker en mic instellen middels de drivers etc.

Nu wil ik gewoon een mooie oplossing waarmee de beide genoemde devices, en dan de phone in het bijzonder, gewoon naadloos werken met EN Skype, EN VoipBuster, EN Messenger.
Welk (liefst gratis) makkelijk en goed programmatje kan ik gebruiken om dit te bewerkstelligen?
(ik zie overal al namen als FireFly, SJphone etc voorbijkomen?) _/-\o_

Verwijderd

Ik snap niet wat hier zo ingewikkeld aan is.

Skype en MSN zijn gesloten standaarden, daar moet je dus beide respectievelijke clients voor gebruiken.

VoIPBuster werkt met SIP, daar kan je dus elke SIP client voor gebruiken, bijvoorbeeld SJPhone.

Die TopCom doet het alleen maar met Skype, en niks anders.
Voor Skype gesprekken kan je dus je TopCom gebruiken, voor de rest moet je dus de softwarematige clients gebruiken, met bijvoorbeeld je headset.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 17:16 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zie door de bomen echt het bos niet meer in VoIP-land, zelfs na uren Googlen en tientallen programmanaampjes.
Ook niet gek als je in het verkeerde bos zoekt :o

Overige Hardware is geen dumpbak.
Welk (liefst gratis) makkelijk en goed programmatje kan ik gebruiken om dit te bewerkstelligen?
In dit hardwaresubforum kennen we helaas geen programmatjes. En sowieso zijn "Welke ... moet ik nemen?"-topics nergens op GoT de bedoeling. Als je door de bomen het bos niet meer kunt zien betekent dat dat je ofwel je eisen niet duidelijk hebt danwel dat je niet nauwkeurig op onderzoek gegaan bent. Beide zijn dingen die je toch echt zelf zult moeten doen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.