Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP5] HOE VINDEN PARTICULIEREN PHP5-PRIVÉLERAREN?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 10:40
Onderwerp van dit topic
1) Wat vind jij van onderstaande soort particuliere (!) advertentie? In hoeverre verwacht je dat die tot positieve en zinvolle reacties leidt? Waarom niet of wat zou er beter aan kunnen?
2) Waar zou men zulke soort advertenties het beste kunnen plaatsen? Waar verwacht of zoekt men naar dit soort oproepen?

Ad 2)
Tweakers.net leek me een prima plek om onderstaande advertentie op te publiceren, maar dat bleek helaas (!) onterecht:
  • Hier kan het niet, want dit is alleen voor zakelijke doeleinden.
  • Hier kan het niet, want er bestaat geen hoofdcategorie voor.
  • Hier hoort het niet, want het betreft geen discussie. Dit topic gaat dan ook niet over in welk GoT-forum onderstaande advertentie thuis hoort.
  • Hier mag het niet, omdat daar niet geworven mag worden (ook niet voor particuliere doeleinden, volgens de moderator).
Advertenties op prikborden in lokale supermarkten en op online marktplaatsen (zoals marktplaats.nl en speurders.nl) of in kranten leidt tot onvoldoende zinvolle reacties, verwacht ik.

<offtopic>Ik heb getracht om zo zorgvuldig mogelijk volgens de regels i) het forum voor dit topic te kiezen en ii) de startpost op te stellen. Dit is echter de eerste keer dat ik een topic start. Mocht ik iets verkeerd hebben gedaan, meld dat dan s.v.p. via een Topic Report: Verwijderd in "Report topic vraagje". Ik krijg dan vanzelf op mijn dak. :-) Alvast mijn excuses in dat geval.</offtopic>

*snip*

Vergoeding: in overleg (marktconform uurtarief binnen de particuliere markt)

Meer informatie: bladiebla ed warmeboordjes puntje komma

[ Voor 37% gewijzigd door Creepy op 06-12-2007 16:27 ]

Jezelf zijn kan jij het beste

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Behalve officiele opleidingen, lijkt me die extra stap juist gezet te kunnen worden doordat je beter aan zelf-verreiking kan doen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dussss..

Wat aan Het algemeen beleid #spam is je niet duidelijk? En daarnaast, moet een topictitel voor een toch al dubieus topic nu echt compleet in hoofdletters?

Ook heeft dit topic met echt programmeren niks te maken. Dus in PRG hoort het nu niet echt thuis behalve dan dat jouw doelgroep hier rondloopt.

Je meld overigens zelf al in ad2 dat het hier niet thuis hoort.

Edit: ja ik zie ook wel dat je commentaar op je advertentie wil, daar is GoT denk ik niet de plek voor. Daarnaast komt dit enorm over als dat je je advertentie gewoon op het forum wilt hebben en dat dan maar doet onder het mom van commentaar krijgen.

[ Voor 59% gewijzigd door Creepy op 06-12-2007 16:26 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.