[Timeshift] geen idee waar naar toe te gaan

Pagina: 1
Acties:

• qizu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 13:54
heey hallo gamers

Ik speel nu al redelijk wat uurtjes timeshift. en heb al vele puzzels tegen gekomen en opgelost. maar dit x heb ik 1 idee waar ik heen kan maar het lukt me niet. nou is mijn vraag moet ik deze kant wel op ? hier even 2 screenshots waar ik ben :
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/9354/timeshift2es3.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/4743/timeshift1bo9.th.png

het verhaal er achter, op de 2e screen kom ik aan in het stukje waar ik denk te moeten zijn. op de 1 screen is een machine bezig met een soort van doos te verplaatsen op de transportband. je ziet ook 2 armen aan de machine. ik denk dat je op die armen moet springen en dat tussen die deuren springen, als je dan op de armen staat even de tijd stil zetten. maar dat lukt me niet. want op die armen springen lukt wel, alleen dan kan ik verder niks.want het is te slecht afgewerkt, dat daar een onzicht bare muur voor zit.

ik hoop dat iemand mij kan helpen
_/-\o_
gr Dennis

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

waar naar toen?

Er is een speciaal Timeshift topic. Beetje moeite doen.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
En graag dieplinken op imageshack :X

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SGD > SPV + Titelfix.

Volgende keer graag zelf even opletten waar/hoe je dit post.
Groeten is lief, maar zien we hier liever ook niet trouwens: Het algemeen beleid #groeten
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:11:
waar naar toen?

Er is een speciaal Timeshift topic. Beetje moeite doen.
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics :)
Je zit hier in een ruimte met wat opslag, een paar stellingen, etc.? Ik moest daar ook even zoeken ja. Er zit een knop boven die lopende band, waarmee hij heen en weer beweegt. De doos die ongeveer voor die knop staat staat voor een gat een riool in, ook als je de knop ingedrukt hebt is dat zo. Druk dus de knop in, loop erheen, en time reverse :) Timeslow/stop kan uiteraard ook.

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2007 17:19 ]

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
TheZeroorez schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:17:

[...]Je zit hier in een ruimte met wat opslag, een paar stellingen, etc.? Ik moest daar ook even zoeken ja. Er zit een knop boven die lopende band, waarmee hij heen en weer beweegt. De doos die ongeveer voor die knop staat staat voor een gat een riool in, ook als je de knop ingedrukt hebt is dat zo. Druk dus de knop in, loop erheen, en time reverse :) Timeslow/stop kan uiteraard ook.
Hij zit volgens mij veel verder: een andere belt altogether. :)

@TS: Zoals de game zelf herhaaldelijk zegt: "Think four dimensional." Je moet niet op de armen springen of zo, maar gewoon op de conveyer belt gaan staan, wachten tot zo'n box erop gezet wordt, erin gaan staan en dan met time-reverse jezelf naar boven laten transporteren.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Verwijderd

Vreselijk, het duurde bij mij ook wat lang voordat ik deze puzzel doorhad. Ach, daardoor is de gameply wat langer toch ;)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
Timeshift vondt ik persoonlijk af en toe redelijk ingewikkeld uit maar eigenlijk is het heel erg simpel, ergens anders was ook een stukje moest je heel 'simpel' de tijd even stil zetten en je was klaar. Maar inderdaad het kan af en toe wat vraagstukken oproepen ivm met nieuwe opties qua time shift :P

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Hamersma schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:27:
Timeshift vondt ik persoonlijk af en toe redelijk ingewikkeld uit maar eigenlijk is het heel erg simpel, ergens anders was ook een stukje moest je heel 'simpel' de tijd even stil zetten en je was klaar. Maar inderdaad het kan af en toe wat vraagstukken oproepen ivm met nieuwe opties qua time shift :P
Ik vond het een heerlijk spel. Alleen bij de eerste conveyer belt (waar je in dar riool moet kruipen) begreep ik het even niet; maar daarna zijn al de belts eigenlijk allemaal gebaseerd op hetzelfde thema.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Pagina: 1