[IE] Address bar tonen

Pagina: 1
Acties:

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07 16:34
Hey,

Ik zou graag van een bepaalde internet pagina de URL willen zien. De betreffende pagina is een popup waarbij alle IE balken zijn verdwenen (buttons, address bar,...) (javascript address=no). Als je met de rechtermuisknop klikt op de pagina verschijnt er steeds een custom context-menu, anders kon je van daar naar de page properties gaan.

Is er dus een soort van shortcut om naar de page properties van IE te gaan? Of is er misschien een plugin beschikbaar die dit kan? Google heeft niets opgeleverd.

Om je even de context te geven: wij maken op ons intranet bepaalde informatiepaginas beschikbaar (via SAP), en wij willen de directe link van zo'n pagina doorspelen per e-mail.

Bedankt!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 18:39

JohnD

Bernd

Vraagje.. is dit met internet explorer 6 of 7?

want volgens mij zie je met 7 altijd het adres. maar dat weet ik niet zeker.

http://blogs.msdn.com/ie/attachment/715071.ashx kan je ook eens kijken

edit:
en als je de pagina afdrukt met control-p? normaal wordt dan de url mee afgedrukt.

[ Voor 18% gewijzigd door JohnD op 06-12-2007 15:57 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07 16:34
Hey,

Het zou voor beiden versies moeten werken.
Ik dacht ook dat IE7 altijd de address bar zou tonen. Maar blijkbaar niet in alle gevallen (hier toch niet).

Bedankt voor de link: een voorlopige workaround is CTRL+D. Dan voegt hij de pagina toe aan je favorieten en dan heb je dus ook de link. 't is nog een beetje omslachtig, maar toch al in de goede richting.

Tips blijven welkom!

Dries

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.