Toon posts:

Gigaset S450 IP

Pagina: 1
Acties:
  • 840 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de gigaset Siemens S450 IP. Zelfs met gewoon telefoneren op het vast net problemen. Krijg de melding: IP-configuratie error: 0x33.

Verder: "SIP-registratie mislukt" terwijl ik in eerste instantie slechts gewoon wil bellen via het vaste net.

Werk met i-Mac, surfen en bellen van Hetnet en er is een experia-box in functie.\\

Wie helpt?

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 11:26
Als je belt via een ExperiaBox dan bel je sowiezo via SIP. Aangezien Surfen en Bellen VOIP is.

weet dus alleen niet of de connectie tussen toestel en EB ook als vast of als SIP gezien moet worden. (ik vermoed SIP)

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
3ssen schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:13:
Als je belt via een ExperiaBox dan bel je sowiezo via SIP. Aangezien Surfen en Bellen VOIP is.

weet dus alleen niet of de connectie tussen toestel en EB ook als vast of als SIP gezien moet worden. (ik vermoed SIP)
Je haalt twee dingen door elkaar. Hij heeft z'n telefoon op de experia box phone poort aangesloten, dus voor de S450 is het gewoon een analoge lijn, ook al maakt de experia box er een VoIP gesprek van.

Dat je die melding krijg betekent dat er SIP gegevens ingesteld zijn die niet kloppen. Haal die er eerst eens uit.