samsung 275t + Vista Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:14
Ik kan vrij goedkoop een Samsung 275t kopen. Echter weet ik niet goed wat ik nodig heb om deze samen met een Media Center te gebruiken. Het scherm heeft volgende ingangen:

Connector Analog, DVI-D (Digital) with HDCP
Other Connectors S-Video
Component

Heb ik hiermee voldoende om een Media Center te gebruiken of levert dit mindere kwaliteit dan andere oplossingen? Ik neem aan als ik TV wil zien alleen een TV-kaart nodig heb in mijn pc?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:23
Je prikt gewoon een DVI kabel tussen je mediacenter en dat scherm en je heb beeld, niet moeilijk toch? Alleen eventjes op letten dat je er nog speakers bij moet kopen en dan gaat dat perfect :)

Heb je btw een adresje waar je die goedkoop kunt krijgen? Heb wel interesse ^^

• mrbbs
speakers bijkopen? ik heb op mijn pc gewoon goede speakers, heb ik daarmee niet voldoende of mis ik iets?

Zijn deze maand in promotie bij onze groothandel in België, evenals de 245t en 305t

• mrbbs
na enkele reviews gelezen te hebben heb ik geen zin niet meer in zo'n samsung 245/275/305t.
Even wat meer uit het budget trekken en ga ik wel voor een Eizo HD2441W. Ik neem aan dat deze meer multimedia capaciteiten heeft. Nu nog een plaats waar ik ze goedkoop kan bestellen en hopelijk kan ik wat reviews vinden.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:58
Om ze te kopen zou je is bij www.qsix.eu moeten kijken

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 18:47
laonightwolf schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:49:
na enkele reviews gelezen te hebben heb ik geen zin niet meer in zo'n samsung 245/275/305t.
Even wat meer uit het budget trekken en ga ik wel voor een Eizo HD2441W. Ik neem aan dat deze meer multimedia capaciteiten heeft. Nu nog een plaats waar ik ze goedkoop kan bestellen en hopelijk kan ik wat reviews vinden.
Kun je me zeggen welke reviews? Ik heb er maar een paar gevonden over de 245T en bij 1 hadden ze het er over dat rood te rood was, maar bij een andere review was rood zoals rood zijn moet :).
Pagina: 1