[Vista] Speciale tekens toetscombinatie snelheid aanpassen?

Pagina: 1
Acties:
  • 814 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Systeem: Windows Vista 32-bit
Toetsenbord: Microfost Digital Media Pro Keyboard

Ik zit met een gek probleem. Een paar dagen geleden werkte mijn speciale tekens zoals " of é niet goed meer, kennelijk was er iets versprongen met de landinstellingen dus ik heb dat weer teruggezet. Nu werkt het weer, alleen niet meer zoals eerst.

Als ik bijvoorbeeld dit wil typen: é

dan moet ik het aanhalingsteken en de e gelijktijdig indrukken. Terwijl er eerst gewoon niks op het scherm kwam totdat je een volgend teken invoerde. Dit is dus erg onhandig omdat het vaak niet lukt, en ik kan zo ook geen dubbele puntjes boven een kleine letter typen omdat ik shift dan zo lang in moet houden dat het een hoofdletter wordt. :(

Ik heb al met landinstellingen en bijvoorbeeld herhaalsnelheid zitten kloten maar dat heeft allemaal geen effect op dit probleem.

Hoe pas ik dit in vredesnaam aan? 8)7

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 21:55

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Taalinstelling moet op Nederland - Verenigde Staten Internationaal staan. Andere indelingen weggooien. Er zou idd zoals je zegt eerst niets moeten komen en pas na een ander teken het speciale teken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Doe zoals ons, Belgen: koop een AZERTY :+

Maar dit kan jou misschien wel helpen, hoewel het over Win9x gaat. Het is in ieder geval een probleem dat ik nog al gehoord heb.

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
YellowOnline schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:45:
Doe zoals ons, Belgen: koop een AZERTY :+

Maar dit kan jou misschien wel helpen, hoewel het over Win9x gaat. Het is in ieder geval een probleem dat ik nog al gehoord heb.
Ok, maar dat omschrijft dus hoe je met toetsencombinaties moet werken. Ik weet hoe dat werkt met die landinstellingen, alleen het punt is dat ik de toetsen tegelijk moet indrukken.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik verwacht dat er dan een toets vastzit ofzo. Heb je het met een ander toetsenbord geprobeerd? Is het daarmee hetzelfde? Heb je de drivers + software voor je huidige toetsenbord geïnstalleerd? Verwijder deze anders en kijk of het probleem er nog is.

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Hero Of Time schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:41:
Ik verwacht dat er dan een toets vastzit ofzo. Heb je het met een ander toetsenbord geprobeerd? Is het daarmee hetzelfde? Heb je de drivers + software voor je huidige toetsenbord geïnstalleerd? Verwijder deze anders en kijk of het probleem er nog is.
Lijkt me niet dat er een toets vastzit, het werkt wel.. alleen er mag geen tijd tussen de 2 aanslagen zitten. :?

Heb al van ps/2 naar usb veranderd, zonder resultaat. Vista zegt dat de drivers in orde zijn en ik heb ook het meegeleverde progje geinstalleerd.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijder eens het meegeleverde programma. Mogelijk dat die roet in het eten gooit (zal niet de eerste keer zijn dat iets van MS hun eigen zooi overhoop haalt).

Pagina: 1