Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6500 vs Samsung G800

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen welke telefoon er echt beter is van deze twee. Ik heb namelijk bij google op Samsung G800 review gezocht en foto's die met het toestel gemaakt zijn gezien en dat zelfde heb ik bij de 6500 Slide gedaan. Maar ligt het nauw aan de site van de review, of heeft de 6500 slide echt een beter camera? Ik kan namelijk voor 15 euro per maand en eenmalig 119 of 149 euro de (6500 slide of G800 nemen). Welke is de beste?

Verwijderd

ik heb een 6500 slide en ben iedere keer opnieuw verbaasd over de kwaliteit van de foto's, je moet wel een beetje een vaste hand hebben en goed kunnen focusen en dan zijn je foto's echt perfect
ben alleen niet tevreden over de automatische flits die blijkbaar niet waarneemt dat er genoeg licht is in de omgeving om geen flits te moeten gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:29:
ik heb een 6500 slide en ben iedere keer opnieuw verbaasd over de kwaliteit van de foto's, je moet wel een beetje een vaste hand hebben en goed kunnen focusen en dan zijn je foto's echt perfect
ben alleen niet tevreden over de automatische flits die blijkbaar niet waarneemt dat er genoeg licht is in de omgeving om geen flits te moeten gebruiken
Bedankt voor je reactie! nog meer mensen?

Verwijderd

ik heb ook de slide, vind het een toptoestel alleen de flits is idd kut als je s avonds een foto wil maken dan is de flits veel te sterk dus de foto slecht

verder geen klachten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, over de flits hoor ik idd erg veel. Nog meer mensen die weten welke echt beter is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:15:
Ja, over de flits hoor ik idd erg veel. Nog meer mensen die weten welke echt beter is.
koop voor mij effe de g800 en ik zal je vertellen welke beter is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit van de G800 dan is. Zelf vind ik het niet zo goed maar wie anders?

Verwijderd

nieuwemobiel.nl is er voor het vergelijken van de specs. Wil je praktisch gaan vergelijken, stap dan een winkel in. Waar jij het beste gevoel over hebt is voor jou het beste :) Iedereen kan daar anders over denken dus hier valt verder niet zo veel over te discussieren. Om die reden sluit ik dit topic dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.