Geen contact tussen media server en WMR Philips SLA5520

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nozel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-02 11:03

Nozel

Behold the beerbelly!

Topicstarter
Ik probeer vanuit Media Player 11 muziek te delen met de Philips SLA5520 Wireless Music Receiver. Helaas lukt me dat niet. Inmiddels me gek gezocht, maar geen oplossing nog gevonden. Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.

Situatie:
PC met XP SP2
Philips SLA5520 (draadloos)
Speedtouch 780 (KPN Experiabox) modem/router

De SLA5520 zit keurig aangesloten op de router. Er is verbinding en het apparaat is vanaf de PC te pingen op het ip adres. Als ik muziek wil delen kan Media Player het apparaat echter niet vinden, ook niet als de firewall op de PC uit staat. De PC kan het apparaat dus gewoon niet vinden.

Wat doe ik fout? Ik heb het getest in een andere omgeving, met een Linksys WRT54G, XP SP2 en SLA5520 en dat draait in 5 minuten.

Ik hoop dat iemand kan helpen, want ik word hier redelijk moedeloos van. Alvast bedankt!

Jeroen

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:28
Ik heb de sla5520 ook en bij werkt het perfect met upnp en een NAS. Ik weet niet of je met MP11 ook via upnp moet werken, als dat het geval is ligt het probleem vermoedelijk bij de Experiabox. Als je zoekt op upnp en de experiabox kun je veel info vinden over het niet goed functioneren van upnp bij de experiabox. Maar, nogmaals, ik weet niet of upnp noodzakelijk is als je vanuit MP11 muziek wil delen met de SLA5520...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock