Lcd Tv voor verwarming

Pagina: 1
Acties:
  • 2.573 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Beste Mensen,

Heb onlangs een lcd tv gekocht. Door mijn huidige kamer indeling staat mijn tv meubel bijna tegen de verwarming. Met als gevolg dat mijn lcd tv ook zeer kort op de verwarming staat. Id dit erg voor de levensduur van de tv? Zijn er meer mensen met een soortgelijke opstelling/probleem. Wat zou de garantie service van Samsung hier van denken?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
In je handleiding staat meestal een bedrijfstemperatuur, en ik kan me voorstellen dat het niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van het apparaat als ie tegen een verwarming aan staat.

De lcd tv zelf genereert namelijk ook nog een aardige hoeveelheid warmte, wat intern de temperatuur ook niet ten goede komt.

Wat de garantieservice ervan denkt zou ik niet op de gok willen wagen, of er uberhaupt vanuit gaan dat het binnenkort stuk gaat. Beter pas je je opstelling aan, dat scheelt een hoop rompslomp en een tijd zonder tv zitten mocht ie stuk gaan.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12 14:20
Kraantje van kachel dichtdraaien?:P