"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik kan het niet reproduceren (bij mij is hij wel underlined), maar je weet dat als je URL's met een , hebt je de URL tussen "" moet zetten?
Dus:
Linkje
Dus:
Linkje
Signatures zijn voor boomers.
En jij weet dat je daarmee een nietwerkende link krijgt en geen mouse-over ?Maasluip schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:46:
Ik kan het niet reproduceren (bij mij is hij wel underlined), maar je weet dat als je URL's met een , hebt je de URL tussen "" moet zetten?
Dus:
Linkje
Je " moet direct achter de URL, dus voor de attributen. In de quote hierboven aangepast.
edit:
IE7 hier overigens
IE7 hier overigens
[ Voor 14% gewijzigd door Carpento op 06-12-2007 11:49 ]
Hier is het bij de TS niet underlined en komt er ook geen handje maar de link werkt wel. De link van Maasluip is wel underlined en werkt ook
Ik gebruik hier firefox, verschilt denk ik per browser...
Ik kijk even met IE7 en heb hetzelfde resultaat
Ik kijk even met IE7 en heb hetzelfde resultaat
[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 06-12-2007 09:49 ]
Bij mij zijn beide links underlined, bij de eerste is alles achter de , afgekapt en krijg ik een mouseover met "Zakje", bij mijn link is de link volledig en geen mouseover.Carpento schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:48:
[...]
En jij weet dat je daarmee een nietwerkende link krijgt en geen mouse-over ?
Je " moet direct achter de URL, dus voor de attributen. In de quote hierboven aangepast.
Ik nam aan dat alles bij de URL hoorde. De mogelijkheid om mouseovers te maken met komma's kende ik nog niet
Alles met IE6 hier.
Signatures zijn voor boomers.
Omdat de komma een seperator is in de RML-'taal' moet je links die een komma bevatten of tussen quotes zetten of de alternatieve syntax gebruiken: [url url=linkje]
Geen bug dus en ook niet zo slim van imagshack om daar een reserved karakter te gebruiken.
Zie overigens ook [bug] url met , geeft verkeerde link en diverse andere topics
Geen bug dus en ook niet zo slim van imagshack om daar een reserved karakter te gebruiken.
Zie overigens ook [bug] url met , geeft verkeerde link en diverse andere topics
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()