Probleem met Gmail

Pagina: 1
Acties:

• BK_102
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07-2024
Hoi,

Als ik vanaf mijn werk wil inloggen op de gmail site om mijn mail te controleren en ik log in, dan krijg ik steeds een melding van dat ik een bestand moet downloaden genaamd 'mail'

zie: http://aycu05.webshots.co...005728185889805435_rs.jpg

Wie kan mij met dit probleem helpen want ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

gr

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 17:16

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Werk je op een pc met oudere software/browser?

• BK_102
Hurricane schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:02:
Werk je op een pc met oudere software/browser?
Heb het geprobeerd met IE6 en 7 maar bij beide houd ik het probleem

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 22:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

Sla het bestand eens op en open het eens met bijvoorbeeld notepad. Ik heb zo het vermoeden dat er bijvoorbeeld een foutmelding in staat.
Als je het overigens pas net voor het eerst hebt, wacht dan gewoon even een dag ofzo. Je hebt kans dat er gewoon tijdelijk een foutje op gmail staat.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• BK_102
E-Vix schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:04:
Sla het bestand eens op en open het eens met bijvoorbeeld notepad. Ik heb zo het vermoeden dat er bijvoorbeeld een foutmelding in staat.
Als je het overigens pas net voor het eerst hebt, wacht dan gewoon even een dag ofzo. Je hebt kans dat er gewoon tijdelijk een foutje op gmail staat.
Heb ik al eens gedaan. Ik krijg dan allemaal van die rare tekens. Onleesbaar dus
Ik heb er al 2 weken last van. Thuis heb ik er namelijk geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door BK_102 op 06-12-2007 09:06 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 22:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

BK_102 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:05:
[...]

Heb ik al eens gedaan. Ik krijg dan allemaal van die rare tekens. Onleesbaar dus
Ik heb er al 2 weken last van. Thuis heb ik er namelijk geen last van.
Ok. Dan de hamvraag... Wat is er bij jou op het werk anders dan bij jou thuis. Denk aan de internet en netwerk verbinding, besturingssysteem, browser, maar ook aan bijvoorbeeld de firewall.
Is er 2 weken geleden iets op je werk veranderd aan de software op de computer of aan de internet verbinding?
Je zegt dat het zowel in IE6 als IE7 gebeurd. Ik neem aan dat je het probleem dus op meerdere computers hebt? En wat als je bijvoorbeeld een andere browser gebruikt als Firefox of Opera? Heb je dan het zelfde probleem?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• BK_102
E-Vix schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:20:
[...]

Ok. Dan de hamvraag... Wat is er bij jou op het werk anders dan bij jou thuis. Denk aan de internet en netwerk verbinding, besturingssysteem, browser, maar ook aan bijvoorbeeld de firewall.
Is er 2 weken geleden iets op je werk veranderd aan de software op de computer of aan de internet verbinding?
Je zegt dat het zowel in IE6 als IE7 gebeurd. Ik neem aan dat je het probleem dus op meerdere computers hebt? En wat als je bijvoorbeeld een andere browser gebruikt als Firefox of Opera? Heb je dan het zelfde probleem?
Ik zal firefox eens installeren. Als het gelukt is reageer ik nog wel even.

update: Nouja met Firefox kom ik nog niet eens op de gmail site :| tijd voor Opera

[ Voor 5% gewijzigd door BK_102 op 06-12-2007 10:03 ]

• BK_102
Met Opera krijg ik hem wel geopend :) bedankt voor de reacties
Wat mij betreft kan deze dicht
Pagina: 1