Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:54
Het lukt me maar niet om (handmatig) mijn e-mail in te stellen... Ik kan wel e-mails ontvangen, maar sturen wil niet lukken.. De instellingen via de sony ericsson site ontvangen lukt niet, als ik bij het 'stappenplan' mijn e-mailadress/login/wachtwoord ingeef, en dan op volgende druk, dan geeft hij pagina niet gevonden... Operator: Base (Jimmobile)

Mijn instellingen:
Verbinden via: Wap
Protocol: POP3
Inkomende: mail-in.telenet.be poort: 110
uitgaande: mail-out.telenet.be poort: 25
Geen codering
loginnaam/wachtwoord/e-mail: zeker juist;) (anders kon ik ook geen e-mail ontvangen..)

Any help? |:(

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:54
Oops, verkeerd gepost, moest normaal reply zijn onder K700 forum.. Maar is blijkbaar wat foutgelopen, als een mod het even kan verplaatsten? :>

Verwijderd

Heb je er al aan gedacht om in de handleiding te kijken? vast wel, but i have to ask..
Je kunt ook de klantenservice evenjes bellen dat het niet lukt om via de site de instellingen te ontvangen, vaak gaan ze er dan meteen achteraan.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SoulShot schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:56:
Het lukt me maar niet om (handmatig) mijn e-mail in te stellen... Ik kan wel e-mails ontvangen, maar sturen wil niet lukken.. De instellingen via de sony ericsson site ontvangen lukt niet, als ik bij het 'stappenplan' mijn e-mailadress/login/wachtwoord ingeef, en dan op volgende druk, dan geeft hij pagina niet gevonden... Operator: Base (Jimmobile)

Mijn instellingen:
Verbinden via: Wap
Protocol: POP3
Inkomende: mail-in.telenet.be poort: 110
uitgaande: mail-out.telenet.be poort: 25
Geen codering
loginnaam/wachtwoord/e-mail: zeker juist;) (anders kon ik ook geen e-mail ontvangen..)

Any help? |:(
Hier is het K700 topic

Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 7

Maar, bel Base even op om het adres van hun SMTP server te vragen. Je kan namelijk geen gebruik maken van de Telenet SMTP server omdat je het internet opga met Base en niet met Telenet.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:59:
Heb je er al aan gedacht om in de handleiding te kijken? vast wel, but i have to ask..
Je kunt ook de klantenservice evenjes bellen dat het niet lukt om via de site de instellingen te ontvangen, vaak gaan ze er dan meteen achteraan.
Zulke dingen staan niet in de handleiding.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.