Toon posts:

PIII700E + Cusl2-c MAX 854Mhz???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg hem op geen enkele manier hoger.
Op 854Mhz en 1.8V is hij super stabiel. Iedere Mhz busspeed hoger post hij niet eens! Zelfs niet op 1.95 Volt. Ik vanalles geprobeerd, zelfs alle pci kaarten eruit gehaald, ik dacht dat de pci zooi het misschien niet trok, maar dat is het dus ook niet. Iemand nog enig id? Ik heb zelfs 133Mhz ram. Dus daar ligt het ook niet aan. Is dit dan echt de max van de cpu? De cpu wordt met }:O namelijk maar 41 a 42 graden..niet echt super hoog dus!.
PLZZZZZZz help me! :)

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

heb je in één keer de sprong naar 133MHz FSB geprobeerd? Zo ja, krijg je dan een post? Ook op 1.95V?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 133Mhz geprobeerd ja..maar lukte niet.
Hij heeft 1 keer 917Mhz gepost. Maar daarna nooit meer..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59
vriend van mij met precies dezelfde specs als jou klokte hem ergens tussen de 1000 en 1100mhz.

Verwijderd

Sommige 700E procs. willen iet hoger ligt aan de stepping of batch. Die ik heb gaat eenvoudig over de 1000 MHz. Ik heb er ook een gezien die 707 max ging.

Verwijderd

Topicstarter
Het inbranden van cpu's kan dat helpen? Dus op std Mhz en dan op een hoger voltage? Ik ben het nu aan het proberen...de cpu is namelijk nieuw. Ik heb hem nu op 700Mhz draaien met Vcore op 1.95. komt nu lekker op temperatuur..ook zo een 42Graden, evenveel dus als 854Mhz met 1.8V. Dit alles wel met kast open! Maar iemand ervaring met inbranden?

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Neuh... Mijn PIII 650 heeft ongeveer 10 minuten in zijn bestaan op de standaard snelheid gedraait, daarna is hij meteen naar 866MHz gegaan... Nu draait ie als een zonnetje op 910MHz.

Je zou pech kunnen hebben met deze CPU, maar ik zou hem anders gewoon een tijdje laten draaien op 700MHz op een hoog voltage zoals je nu doet.

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik zou op een zo hoog mogelijk voltage inbranden op standaard Mhz... paar daagjes. Ik had in het begfin ook zware problemen! Denk ook aan je AGP en PCI bus.... Heb je wel 133Mhz geheugen?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat is de spec-code van dat ding?

ik heb een SL3T3 en die haalt 805 max -> oudere stepping

SL45Y (dacht ik) is CB0 en die komen doorgaan wel wat verder

Verwijderd

hoe zit het verder met je AGP devider enzo?
kan natuurlijk gewoon een ander onderdeel zijn wat niet zo blij wordt van de 133 buz

Verwijderd

ehhh cB0 IS oude stepping :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:35
Mijnes ging anders zonder inbranden al op 933(std voltage), en met dat abit ding ging ie windows in op 1050 100% stabiel, maar spellen klapten eruit omdat mijn agp natuurlijk ook 50% hoger geklokt was...
Dat een 700 maar op 707 ging vind ik een vaag verhaal , normaal gesproknem moet je altijd wel een overklok marge bij intel hebbenvan 15% met een coppermine , en als je heeeeeeel veel geluk en koelinh hebt 56%, maar 1% zou wel erg vaag zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Gemaakt in eind november 2000
ik zal een keertje op de chip kijken voor de exacte specificaties..

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
die van mij boot soms niet zo goed op 994Mhz. Na 2× doet hij het zeker wel (meestal in 1×). Dit doet hij alleen als hij een tijdje heeft uitgestaan. Als ik hem op 1001 zet boot hij altijd niet goed na een tijdje uit te hebben gestaan.
Als ik hem op 994Mhz in windows krijg en zet hem vervolgens op 1001Mhz, dan boot hij altijd wel goed. Alleen als hij een tijdje heeft uitgestaan....:(

Flickr

Pagina: 1