Nu ik in bezit ben van:
2* Nintendo DS
Laptop
Ben ik best wel geinteresseerd in een accesspoint aan te schaffen. Budget twijfel ik nog over, aangezien ik geen flauw idee heb wat een degelijk apparaat moet kosten.
Nu bestel ik redelijk vaak bij Alternate en om die reden heb ik op die site zitten snuffelen voor producten.
Daar zag ik o.a. de Linksys WAP54G voorbijkomen, Linkje, en dat leek me wel een interessant apparaatje. Geen onnodige meuk, wep mogelijk (door de Nintendo DS kan ik mijn beveiliging niet beter zetten dan WEP-128) dus ik zou tevreden moeten zijn
. Maar nu hoorde ik via via dat linksys tegenwoordig mindere producten maakt omdat om budgetredenen het geheugen is gehalveerd. Sowieso is de prijs 49,- (Pricewatch maar 1,30 euro goedkoper o.i.d.) maar de rest van het assortiment valt weer een stuk duurder uit richting de 80 euro e.d.
Moet ik mijn budget bijv. ruimer maken? Aangezien die 49,- er best 'goedkoop' uitziet.
Hopelijk kan iemand mij hier wegwijs maken en helpen tot een definitief besluit
2* Nintendo DS
Laptop
Ben ik best wel geinteresseerd in een accesspoint aan te schaffen. Budget twijfel ik nog over, aangezien ik geen flauw idee heb wat een degelijk apparaat moet kosten.
Nu bestel ik redelijk vaak bij Alternate en om die reden heb ik op die site zitten snuffelen voor producten.
Daar zag ik o.a. de Linksys WAP54G voorbijkomen, Linkje, en dat leek me wel een interessant apparaatje. Geen onnodige meuk, wep mogelijk (door de Nintendo DS kan ik mijn beveiliging niet beter zetten dan WEP-128) dus ik zou tevreden moeten zijn
Moet ik mijn budget bijv. ruimer maken? Aangezien die 49,- er best 'goedkoop' uitziet.
Hopelijk kan iemand mij hier wegwijs maken en helpen tot een definitief besluit
[ Voor 4% gewijzigd door Beerkeeper op 06-12-2007 00:21 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL