Toon posts:

Nero 7 stopt tijdens branden

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Even een kort vraagje...

Afgelopen week heb ik vista opnieuw geinstalleerd + additionele apps incl nero 7. Voor deze herinstallatie gebruikte ik ook al exact dezelfde nero versie en daar heb ik heel wat GB's mee gebrand zonder problemen. Echter wanneer ik nu met nero brand krijg ik de melding dat ik "onvoldoende geheugen" heb, dit lijkt me toch redelijk sterk met 4 GB in de kast :)

Na deze melding wordt het branden ook direct gestaakt en wordt de dvd ge-eject. In de task manager zie ik het vollopen van het geheugen inderdaad terugkomen.

Ik begrijp deze melding dus niet echt. Verder maakt Nero toch gebruik van een UltraBuffer, wat loopt ie dan te klagen...?

Ik heb al wat gegoogled, maar een simpele herinstallatie mocht niet baten, noch een andere versie niet.... ook Nero 8 geeft hetzelfde probleem.

Mvg
Peter Ruisch

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 07:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Blijft angsaanvallig stil.. echt niemand een oplossinge??

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03 09:29
Probeer is een andere brander. Heb het probleem hier ook gehad. Na het verwisselen met een brander waarvan ik zeker wist dat die het wel moest doen werkte het als een trein.

offtopic:
Je mag je topic niet kicken binnen 24 uur...

Verwijderd

Topicstarter
oeps sorry had ik niet door, maar dan had ik niet zo snel een reactie gehad:).

On Topic
Maar het rare is dat de brander tot voor de herinstallatie van Vista 32 geen enkel probleem had met branden? Wat ik verder zie dat 2,5 GB van mijn intern geheugen wordt opgeslokt door Nero.

Kan het ermee te maken hebben dat ik recent 2 GB extra op mijn bord geprikt heb?, dus nu in totaal 4gb?

• Nozzie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03 09:29
Lijkt mij niet egt te maken hebben met meer geheugen.

Lijkt meer of nero verkeerd gebruikt/uitgevoerd word door vista.

Ik zou zo even 123 geen andere oplossing weten dan dat je ook nog kan proberen een verse vista install te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok tnx voor de reply.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames, nog even een kleine toevoeging. Kan het zo zijn dat Nero niet goed werkt omdat vista 32bits niet met die 4gb overweg kan?
Pagina: 1