Ik heb bijna twee maand geleden een product willen toevoegen aan de database en dat was de Sparkle GeForce 8800 GT - SF-PX88GT512D3-HP Cool-pipe 3. Maar dat verliep niet helemaal soepeltjes. Natuurlijk snap ik dat er wel eens iets mis kan gaan, maar ik wilde graag nog een reactie van jullie ontvangen die ik tot dan toe niet heb ontvangen, want om eerlijk te zijn voelt het alsof mijn bijdrage onbetekenend was. Nadat ik nieuwsbericht zag en in de PriceWatch keek blijkt hij inmiddels te zijn toegevoegd. Ik uiteindelijk maar besloten hier even een topic aan te brengen. Ik heb namelijk nog een specifieke vraag.
Er zijn enkele mailtjes heen en weer gestuurd en voor de volledigheid zet ik ze even hier.
(Uit privicy redenen heb ik mijn naam en email adressen verwijderd en de email-adressen van tweakers.net niet clickable gemaakt.)
Wat wil ik nu dus? Ik vraag me (nog steeds) dus af wat de voorwaarden zijn van de toe te voegen producten. Ik heb dus al in de Faq gekeken. En ook in de Faq op GoT. Misschien kijk ik er wel volledig overheen, maar zou iemand zo vriendelijk zijn die het me dan kunnen vertellen?
Ook snapt ik dan niet waarom hij nu opeens dan wel in de de PriceWatch staat?
Misschien ook nog relevant: toen ik deze Sparkle wilde toevoegen was dit nieuwsbericht al geplaatst. Nog beter gezegd ik was na dat nieuwsbericht gaan zoeken naar die kaart en toen ik hem gevonden had op de site van Sparkle dacht ik dat ik hem net zo goed gelijk bij de PriceWatch kan toevoegen van Tweakers.net
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Dat wilde ik even kwijt.
Edit: misschien kan de titel nog beter: "[PW] vraag na toevoeging product".
Er zijn enkele mailtjes heen en weer gestuurd en voor de volledigheid zet ik ze even hier.
(Uit privicy redenen heb ik mijn naam en email adressen verwijderd en de email-adressen van tweakers.net niet clickable gemaakt.)
In het dik aangegeven gedeelte in de mail staat dat ik kan reageren als ik een vraag had dus ik reageerde:Pricewatch Product Notifier [#81510]
Van: Haitse Wiersma (buyerszone (at) tweakers.net)
Verzonden:donderdag 15 november 2007 10:56:43
Beantwoorden aan:buyerszone (at) tweakers.net
Aan: --mijn-email-adres--
Beste Ofzoiets,
Op 10-11-2007 heb je Sparkle GeForce 8800 GT - SF-PX88GT512D3-HP Cool-pipe 3 (met website http://www.sparkle.com.tw...tail.asp?id=57&sub_id=152) ingestuurd om te worden vermeld in de Pricewatch. Helaas voldoet het product niet aan onze voorwaarden om te worden opgenomen in de database, het product is daarom niet geplaatst.
Desalniettemin willen we je graag bedanken voor je inzet en het staat je natuurlijk vrij om om in de toekomst nogmaals een product in te sturen.
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Haitse Wiersma.
PS. Deze e-mail werd automatisch verstuurd toen het product werd afgewezen. Als je vragen hebt kun je reageren op deze e-mail, of neem eens een kijkje bij onze veelgestelde vragen: reviews: Tweakers.net FAQ
Maar na ruim een maand dat ik geen reactie kreeg heb ik nogmaals een mailtje gestuurd:RE: Pricewatch Product Notifier [#81510]
Van: --mijn-email-adres--
Verzonden:donderdag 15 november 2007 17:46:13
Aan: buyerszone (at) tweakers.net
Beste Haitse Wiersma,
Ik vroeg me af waarom deze Sparkle videokaart niet aan de voorwaarden voldoet. Ik heb even in de FAQ gekeken maar daar vond ik niet de voorwaarden. En ik vroeg me af of het product niet aan de voorwaarden voldoet of heb ik het "product toevoegen-formulier" niet goed ingevult? Ik heb ook deze Sparkle: pricewatch: Sparkle SF-PX88GT256D3-HP Cool-pipe 3 toegevoegd en die is bijna identiek aan deze.
Is dit misschien een foutje?
Met vriendelijke groet,
Ofzoiets
Maar nu zeven dagen later heb ik nog geen reactie ontvangen.RE: Pricewatch Product Notifier [#81510]
Van: --mijn-email-adres--
Verzonden:woensdag 28 november 2007 22:07:33
Aan: buyerszone (at) tweakers.net
Beste Haitse Wiersma,
Ik had ongeveer een maand hier zou eigenlijk moeten staan: ruim een maand geleden een product willen toevoegen aan de database en wel ene Sparkle GeForce 8800 GT - SF-PX88GT512D3-HP Cool-pipe 3. Echter dit product voldoet tot mijn spijt niet aan de voorwaarden. Ik wilde nog graag weten wat precies de reden was/is. Ik had, zoals ik hieronder mee stuur, al eens gereageerd. Ik begrijp best dat u het waarschijnlijk erg druk heeft gehad (en misschien ook nog heeft) met Tweakers.net en dat u mogelijk mijn mail bent vergeten. Dus hierbij een mogelijke herinnering.
Graag ontvang ik spoedig bericht van u.
Met vriendelijke groet,
--Mijn naam--
(en misschien beter bekend onder mijn nickname: Ofzoiets)
Wat wil ik nu dus? Ik vraag me (nog steeds) dus af wat de voorwaarden zijn van de toe te voegen producten. Ik heb dus al in de Faq gekeken. En ook in de Faq op GoT. Misschien kijk ik er wel volledig overheen, maar zou iemand zo vriendelijk zijn die het me dan kunnen vertellen?
Ook snapt ik dan niet waarom hij nu opeens dan wel in de de PriceWatch staat?
Misschien ook nog relevant: toen ik deze Sparkle wilde toevoegen was dit nieuwsbericht al geplaatst. Nog beter gezegd ik was na dat nieuwsbericht gaan zoeken naar die kaart en toen ik hem gevonden had op de site van Sparkle dacht ik dat ik hem net zo goed gelijk bij de PriceWatch kan toevoegen van Tweakers.net
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Dat wilde ik even kwijt.
Edit: misschien kan de titel nog beter: "[PW] vraag na toevoeging product".