Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:16

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
momenteel heb ik nog tot 4 februari een Hi 25 abonnement. Ik heb echter een aanvraag gedaan voor een vodafone (VF) abonnement (basic), met de samsung F700

Deze telefoon is echter zo populair, dat hij steeds niet uitgeleverd wordt. VF beloofd me steeds de telefoon " een dezer dagen" te leveren, en daar houden ze me dus al een maand mee aan het lijntje, en waarschijnlijk wordt het wel januari voordat ze hem leveren.

Tot zover de voorgeschiedenis, nu mijn werkelijke vraag: Is het toch nog mogelijk van het abonnement af te zien? Ik heb wel de simkaart, maar nog geen contract ondertekend. Wel is de nummerbehoud aanvraag in gang gezet en goedgekeurd. Maar ik baal een beetje van het hele gebeuren, en zit erover te denken gewoon te verlengen bij Hi. Is dit nog mogelijk, of had ik dit al eerder moeten beslissen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verlengen bij Hi zal denk ik niet gaan, omdat het nummer geporteerd zal worden. KPN moet meewerken aan het simlock vrij maken na 1 jaar, dus als het nummer naar VF geporteerd is, zou je nog eventueel je huidig toestel kunnen gebruiken.

Ik denk dat het annuleren van VF, en ook de nummerbehoud porting, lastiger is, dan het even af te wachten.

Ik zou wel een klacht indienen dat je een abo neemt icm met een toestel, en dat het toestel niet leverbaar is, je compensatie eist. Misschien iets in de trend van een geheugenkaartje ofzo.

Ey!! Macarena \o/

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij mag je het gewoon ontbinden aangezien ze het product nog niet hebben (kunnen) geleverd. Je zou even Vodafone zelf kunnen bellen en kijken wat zij zeggen, mocht je niet tevreden zijn met het antwoord kan je altijd nog even verder kijken. :)

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ontbinden kan niet zonder Vodafone eerst in gebreke te stellen. Je moet ze een laatste kans geven (week of zo, het is geen speciaal voor jou gemaakt product). Met die ingebrekestelling kun je dan na het eind van de periode wel je opzeggen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 20:39
MSalters schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:36:
Ontbinden kan niet zonder Vodafone eerst in gebreke te stellen. Je moet ze een laatste kans geven (week of zo, het is geen speciaal voor jou gemaakt product). Met die ingebrekestelling kun je dan na het eind van de periode wel je opzeggen.
Normaal zou dat idd een manier kunnen zijn om het te ontbinden.
Echter, als je via internet/telefoon besteld hebt, kun je alsnog binnen 7 dagen na ontvangst er vanaf.
Gewoon de boel terug sturen. (Wet verkoop op afstand)

Hoe het dat zit met je nummer weet ik niet, zou best kunnen dat je dat nummer kwijt bent. Waarschijnlijk heeft Vodafone al je abo bij Hi al opgezegd, en zal dat nummer geporteerd worden.

Probeer anders gewoon aan Vodafone te vragen of ze willen meewerken.
Als Vodafone meewerkt, dan gaan ze bij Hi echt niet moeilijk doen als je je abo alsnog wil verlengen hoor. ;)

Verwijderd

Je hebt geen contract, dus je zit nergens aan vast :) Je mag dus gewoon de hele zooi inleveren en zeggen dat je toch niet akkoord gaat met de gebruikersvoorwaarden :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 02:04 ]

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb je hem besteld toen hij nog als "Coming Soon" product in de VF shop stond?

Lees dan: http://www.vodafone.nl/sh...ming_Soon_Voorwaarden.pdf

Dan kan jeje order nog annuleren wanneer de telefoon nog niet geleverd is.
Anders heel hard klagen....Het is namelijk een schande wat ze doen aan communicatie naar hun nieuwe en bestaande klanten mbt dit toestel. Praatjes vullen geen gaatjes....

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:16

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ondertussen bericht van VF gehad, vanavond leveren ze hem...

Topic mag dicht.. :)
Pagina: 1