Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Een vriend van me had dat ook met z'n splinternieuwe KT7A, maar bij mij hoor ik amper verschil tussen fannetje aan en uit. Als je casetemp niet te hoog is en je bent niet bezig met overclocken, dan kan dat fannetje er volgens mij gewoon af gelaten worden. Immers niet alle mobo's hebben een fan op de chipsetkoeler zitten.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ja dit heb ik ook het lijkt idd wel of de lager kapot is als je m aanzet. ik denk dat ik die fan ga vervangen met een oude cpu cooler
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Ehm.. die vriend van me had er een zooitje smeerolie ingespoten met zo'n spuitbusje, en dat werkte volgens hem perfect. Maar ik zou dat zelf niet zo gauw doen omdat die fannetjes er nogal kwetsbaar uit zien
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Hehe, ik heb precies hetzelfde de eerste twee minuten als je hem aanzet maakt het echt een kabaal, die fan is echt van zoŽn slechte kwaliteit
. Het is eigenlijk belachelijk dat ze voor dat geld zoŽn achterlijke fan erop zetten
.
Ik heb inmiddels Abit gemaild en ik krijg een nieuwe toegestuurd als ze weer op voorraad zijn (kun je nagaan hoeveel klachten ze krijgen)
Dennis
Ik heb inmiddels Abit gemaild en ik krijg een nieuwe toegestuurd als ze weer op voorraad zijn (kun je nagaan hoeveel klachten ze krijgen)
Dennis
Dennis, naar welk email adres heb jij hun gemaild??? Ik ga dat denk ik ook maar doen...Op woensdag 14 februari 2001 10:58 schreef Dennis3 het volgende:
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
bij mij was dat fan gewoon kapot
maakte superveel herrie
wat ik dus gedaan heb, oude fan eruit gehaald
nieuwe fan op de chipset heatsink gelijmd met superlijm, werkt super nergens last meer van.
maakte superveel herrie
wat ik dus gedaan heb, oude fan eruit gehaald
nieuwe fan op de chipset heatsink gelijmd met superlijm, werkt super nergens last meer van.
die niewe fans maken na een paar dagen gewoon weer een hoop herrie (het zijn dezelfde). gewoon vervangen door een blue orb ofzoiets...
Pagina: 1