Toon posts:

AIO met netwerk scan functie

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een vervanging van mijn huidige printer en scanner. Om ruimte te besparen wil ik daarom een AIO apparaat halen.

Huidige printer: HP Laserjet 5P
Huidige scanner: HP scanjet 2400

Aangezien ik niet de enige thuis ben die wel eens moet printen en of scannen zou het handig zijn om een netwerk functie ingebouwd te zien. Ook met het een laserprinter zijn aangezien er veel text op geprint gaat worden ca. 5000 paginas per jaar, een inkjet printer gaat dan al snel duurder uitvallen als je prijs van inkt mee gaat rekenen. Duplex unit zou een pre zijn maar niet noodzakelijk.

Verder is een netwerk scan functie een must, of ik nou software moet installeren of niet op de pc maakt niet zoveel uit als ik maar op elke pc in het netwerk kan scannen. Iets met een webbased scanprogramma zou helemaal jofel zijn. Een auto document feeder zou wel ideaal zijn, hoef ik niet meer de pagina's 1 voor 1 onder de klep te leggen. Er zal redelijk veel op gescand en gekopieerd gaan worden.

De volgende AIO apparaten staan op de huidige shortlist.

Lexmark X502n
HP LaserJet M2727nfs
Brother MFC-9440

Heeft iemand ervaring met deze machines? Hoe scannen ze(netwerk), wat is het verbruik van toner bij gemiddeld gebruik, en hoe is de build quality.Of heeft iemand nog andere suggesties. Budget loopt tot 900 E.

Mn huidige printer heeft 12 jaar geleden ook bijna fl1600 gekost en loopt tot op de dag van vandaag als een zonnetje. Nog nooit iets mis mee geweest en degelijk als een brandkast.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

- op GoT zoek je ervaring dmv de search, niet met een aparte topic
- hoe dan ook zijn "welke moet ik kopen?"-topics niet de bedoeling

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.