Ik heb een 20MBit ALL-in ADSL abonnement (BabyXL) bij Speedlinq. Nadat ik verhuisd ben heb ik last van een "klapperende lijn". Tiscali heeft na vele metingen geconstateerd dat het probleem in mijn modem moest liggen, waarna Speedlinq mij een Speedtouch 780 gestuurd heeft ter vervanging van mijn Speedtouch 716.
Ik heb de modems verwisseld en heb nog steeds last van een klapperende lijn. Verder heb ik nu een dramatisch trage Internetverbinding, sommige pagina's doen er bijna een minuut over om te laden. Dit geldt zowel voor mijn vaste als draadloze verbinding.
Wat kan het probleem zijn?
Is dit een bekend probleem van de 780?
Kan ik er iets aan doen of moet ik mijn oude 716 weer aansluiten?
Ik zou het zó fijn vinden als iemand mijkan helpen want ik heb op het punt gestaan om mijn pc het raam uit te gooien!
Ik heb de modems verwisseld en heb nog steeds last van een klapperende lijn. Verder heb ik nu een dramatisch trage Internetverbinding, sommige pagina's doen er bijna een minuut over om te laden. Dit geldt zowel voor mijn vaste als draadloze verbinding.
Wat kan het probleem zijn?
Is dit een bekend probleem van de 780?
Kan ik er iets aan doen of moet ik mijn oude 716 weer aansluiten?
Ik zou het zó fijn vinden als iemand mijkan helpen want ik heb op het punt gestaan om mijn pc het raam uit te gooien!