Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA, tips voor een pda die passen bij mijn "eisen"

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zijn al veel mensen voor mij geweest met dezelfde soort vraag. Namelijk; welke pda kan ik het beste nemen?
Nu heb ik eerst via de zoekfunctie het één en ander proberen uit te zoeken, maar er zijn zoveel topics met verschillende soorten en maten dat ik er niet echt helemaal uit kan komen.
En omdat ik een echt leek ben op het gebied van pda's zou ik graag jullie hulp willen.

Het verhaal begint hier... Ik ben laatst naar een telefoonwinkel gegaan om te kijken voor in eerste instantie een nieuwe mobiele telefoon (oog op de k850i van sony ericson). Deze zou ik gratis mee kunnen krijgen omdat ik mijn abonement weer wil verlengen. Toen ik een beetje rondkeek zag ik ook de Touch liggen. Hierdoor ben ik wat gaan twijfelen en ben ik gaan informeren naar de mogelijkheden bij de verkoper.
Daaruit kwam naar voren dat een pda misschien wel beter is.
Nu na een poosje te hebben rond gekeken wil ik een pda hebben met de volgende eigenschappen:

- Bellen.
- GPS (navigatie)
- Touchscreen met uitschuifbaar toetsenbord (hoeft niet volledig toetsenbord te zijn. Wat de HTC Touch dual heeft spreek me ook wel aan). Geen toetsenbord op de telefoon zelf, zoals bij een gewone telefoon (k850i / n73 etc.)
- Snelle processor
- WIFI is een pre, maar geen vereiste.
- Windows mobile 6 is ook een pre.

Ik wil de pda dan kopen i.c.m. een abonement. Maandbedrag van abonement zal rond de 30 euro zijn. Voor de pda wil ik dan niet meer al teveel bij hoeven leggen. Liefst niks, maar een bedrag rond de 50 / 100 euro is nog iets om over te denken.

Ik hoop dat jullie een paar goede adviezen hebben voor de geschikte PDA.

Groet,

Marco

Verwijderd

Het niet echt de bedoeling om hier op GoT vragen als "welke telefoon wil ik" etc. te posten. Dit is namelijk een erg persoonlijke vraag die je het beste zelf kunt beantwoorden.
Je kunt dus het beste naar vergelijk-sites gaan (keuzehulp van pdashop.nl is erg goed) en/of naar een winkel te gaan om zo het eea naast elkaar te (laten) leggen.
Hier op GoT heeft iedereen een eigen mening en er zijn tegenwoordig erg veel alternatieven. Iedereen zal dan z'n advies geven maar een discussie is dat niet te noemen dus om die reden sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.