kaajee schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:31:
[...]
Maw. als je al die meuk die met een codec pack mee komt en die je niet/nooit gaat gebruiken laat dan ajb alle codec packs achterwege.
Ffdshow of ac3 filter zijn in dit geval je tools, die moet je dan installeren en verder niets.......
Als je nooit h264-films met AAC of series/films in een mkv/ogm-container kijkt kun je inderdaad beter geen codecpacks installeren.
Blijft wel dat CCCP hét beste codecpack is. Het is ontstaan als codecpack om alle animereleases te kunnen bekijken en is opgezet dat geen enkele codec dubbel wordt geïnstalleerd. De settings zijn ietswat getweakt en je kunt zelf beslissen wat je wel en niet gebruikt

Het levert zoomplayer en media player classic mee, en gebruikt onderandere inderdaad FFDshow.
Met CCCP geïnstalleerd te hebben kan ik geloof ik alles wel bekijken. Ik ben in ieder geval nog geen enkel formaat tegengekomen wat ik niet kan kijken, uiteraard worden wat uitzonderingen afgevangen door VLC

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 04:06:
Een setje van 6 euro verdient niet meer dan een headset van 50 cent.
Ik heb bv. pas een fatsoenlijke koptelefoon gekocht en dan hoor je dus meteen alles wat een el-cheapo speakersetje aan ranzigheid over de headphone-jack gooit. Bah.
Mja klopt, dat hoor je heel snel.
Een fatsoenlijke koptelefoon heeft zelf al een schakeling voor leveling van de audio. Mijn koptelefoon beschermt me dus ook tegen (plotselinge) harde geluiden. Het geluid wordt dan zachter gezet, op rustige momenten wordt het volume 'versterkt'. Als je een fatsoenlijke versterker ervoor hangt en die laat versterken heb je zo goed als geen last van ruis
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.