Toon posts:

AMD x2 4800+ vs Intel Dual Core e2160

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik ben opzoek naar een nieuwe processor, en zit nu te twijfelen tussen de 2 bovenstaande.
Kwa prijs verschilt het niet veel, maar verder?

De pc zal vooral alround gebruikt worden, beetje internet etc. en af en toe een filmpje omzetten.

Er komt 1 á 2 gb G.E.I.L geheugen in. en verder een moederbordje met vga onboard, aangezien er toch niet echt gegamed wordt.

Wie kan mij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Mvg,

Sar

Verwijderd

http://www23.tomshardware...=915&model2=883&chart=440 of http://www23.tomshardware...=915&model2=883&chart=419

ik denk dat je beter de amd kunt nemen. Vergelijk anders zelf eens een beetje...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 14:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Het lijkt me inderdaad beter om de AMD te nemen, heb zelf wat vergelijkingen gedaan en de amd blinkt bijna overal in uit, ivm de Intel...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Daarnaast is een Socket AM2 mobo met 690G chipset over het algemeen goedkoper dan een vergelijkbaar Intel moederbord. Had laatst de keuze tussen een Pentium dualcore met bijbehorend moederbord of een Athlon X2 4000+ met bijbehorend moederbord, de 50 euro die het bespaarde heb ik geinvesteerd in een beeldscherm met DVI input.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

_JGC_ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:02:
Daarnaast is een Socket AM2 mobo met 690G chipset over het algemeen goedkoper dan een vergelijkbaar Intel moederbord. Had laatst de keuze tussen een Pentium dualcore met bijbehorend moederbord of een Athlon X2 4000+ met bijbehorend moederbord, de 50 euro die het bespaarde heb ik geinvesteerd in een beeldscherm met DVI input.
Of je legt dat geld wat je bespaard op een AMD mobo ipv een intel mobo bij een nog iets betere cpu, dan is het verschil alleen nog maar groter. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De CPU charts op THG zijn inderdaad erg goede plekken om dit soort vragen te beantwoorden. Volgende keer *eerst* daar kijken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.