Toon posts:

[Vista] Probleem met installeren ActiveX control*

Pagina: 1
Acties:
  • 3.968 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Om op een (betrouwbare) website met grafieken te werken moet ik een Active-X installeren op een computer met Windows Vista.
Echter lukt dat niet omdat ik de volgende foutmelding krijg: ''Deze software wordt geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd.'' Ik heb de firewalls al een keer uitgeschakeld en ik heb op google gezocht maar ook daar kwam ik er niet uit.
Heeft er iemand misschien een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/8e12oup.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 14:24 ]

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 14:15
Misschien de website toevoegen aan de 'veilige' zone van internet explorerer? De site toevoegen bij Tools, Internet Options, Security, Trusted sites kan misschien helpen.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google even op "axd control" en ik kom tientallen hits tegen van mensen waarbij foutmeldingen ontstaan op dit type browser component... Ik vermoed dan ook dat de aanbieder van dit axd-component zijn webpagina misschien niet al te handig heeft geschreven voor (bijvoorbeeld) IE7.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

In IE gewoon wat ActiveX aanpassingen doen bij je beveiligingsinstellingen, of inderdaad toevoegen. Lijkt me relatief simpel en wellicht was wat zoekwerk vereist..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties ik ga ff kijken of ik er uit kom.

Edit 1:
Ik heb de site eerst toegevoegd als vertrouwde website en toen heb ik het beveiligingsniveau op zijn
laagst gezet, maar ik krijg nog steeds dezelfde fout.

Edit 2:
Ik heb bij Google op axd control gezocht maar ik heb daar geen oplossing kunnen vinden. Heeft
iemand anders misschien nog een idee?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders misschien nog een tip?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij (na wat zoekwerk) is dit een .NET Framework 2.0 component en dat is niet "aanwezig/bekend" onder Vista.

Heb je al geprobeerd contact te zoeken met AutoDesk (naar mijn weten de ontwikkelaars van deze control)?

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2007 11:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter gekomen dat het probleem in Vista zit en niet in IE7.
Ik heb namelijk IE7 op mijn XP computer gezet en daar werkt het programma wel op.

Ik heb nog geen contact opgenomen met de website.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is eindelijk opgelost de websitebeheerde had een link gestuurd naar een andere JAVA en nu werkt die goed.
Pagina: 1