Toon posts:

Indeling Vbulletin Board

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

net Vbulletin 3.6.8. geïnstalleerd, language pack erbij.
Ziet er allemaal erg netjes uit

Nu zit ik met 1 dingetje die ik zo 1,2,3 niet gevonden krijg uit de (zeer uitgebreide) menustructuur.

Op dit moment is het namelijk zo, dat ik bij iedereen die een bericht plaatst, eerst de gebruikersnaam en gegevens van die gebruiker te zien krijg(balk van links naar rechts), en daarna pas het bericht.
Staat dus onder elkaar.

Nu wil ik dus de gebruikersnaam en gegevens van de gebruikers links naast de geplaatste tekst krijgen.

Heeft iemand een idee waar ik dit in kan stellen??

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

He, welkom op GoT!

Gezien je vraagstelling; heb je al gekeken of e.e.a. op te lossen is in de complexe menustructuur waar je het over hebt? Of mogelijkerwijs met cosmetische aanpassingen in de look van vBulletin (al dan niet met een theme)? Of misschien middels CSS of iets dergelijks?

Maaruh, bij een vBulletin-license heb je toch minstens x maanden support; heb je die mensen al geprobeerd het probleem voor te leggen?

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2007 14:16 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54
MAX3400 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:14:
Maaruh, bij een vBulletin-license heb je toch minstens x maanden support; heb je die mensen al geprobeerd het probleem voor te leggen?
Correct
This license includes free support via email and on the community forum. Phone Support is not included in the license price but may be purchased for an additional cost either at the time of initial purchase, or afterwards through the members' area.
Alleen waarom krijg ik het vermoeden....