PC geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Hallo,

Ik heb net een pc in elkaar gezet maar nadat ik hem probeer op te starten krijg ik geen beeld (ook geen piepjes oid).

Dit zit er in de pc:

Gigabyte P35C
Intel C2D E6750
Dual channel DDR2 geheugen (2x 1GB)
Geforce 8800GT

Ik heb al geprobeerd alles te ontkoppelen op de processor en het geheugen na, maar ik krijg nog steeds geen beeld of piepjes oid.

Alle hulp is welkom.

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-03 18:34
En de onboard videokaart geeft ook geen beeld?
Heb je wel (alle) stroomstekker(s) goed aangesloten?

Verwijderd

Zit de 12v ATX stekker aangesloten? Die vierkante.

Afbeeldingslocatie: http://members.sparedollar.com/jimmyguan/c-12VConnector.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 13:43 ]

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Ja dat stekkertje zit gewoon aangesloten, en ik heb geen onboard VGA kaart. Dit vind ik dus heel vreemd, aangezien ik 100% zeker een P35C heb (van dicecomputers.nl), maar op 1 of andere manier heeft die andere aansluitingen dan op de foto's. Hij heeft oa geen vga aansluiting. Erg vreemd.

Verwijderd

Heb je geen beeld op je scherm maar staat er wel power saving mode(dat je scherm wel functioneert). Brand het groene lampje(scherm indicator) van je monitor of knippert deze. Start je computer wel op of dat ook niet??? Vermeld aub iets meer en wat voor voeding heb je?

Probeer anders je geheugen er is uit te halen en in andere bankjes te doen of anders met 1 geheugen dimm ff tijdelijk ipv van 2. Kan zijn dat die dan moederbord refrest en beeld geeft. Je kan ook nog ff je cmos resetten.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

ryderb welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)

Gebrek aan zelfwerkzaamheid/inzet dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.