Toon posts:

RAiD0 icm SATA Brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraagje over RAiD-0 i.c.m. een SATA DVD Brander. Kun je dit gewoon bij elkaar instaleren?
Ik maar zelf gebruik van het ASUS P5B-E Moederbord.

Ik heb het namelijk geprobeerd om het via de IDE poort tedoen alleen krijg ik namelijk problemen. Ik heb daar namelijk al een IDE-HDD langs hangen, en op het moment dat als je iets wilt gaan branden dan krijgt de HDD een No-Responds.

Of is er iemand die een andere oplossing weet, mocht dit niet werken wat ik voorstel.

Alvast bedankt voor de antwoorden! _/-\o_

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Mm waarom zou dat niet kunnen? Gewoon je satabrander aansluiten en draaien maar.

Ik heb hier een raid0 en een raid1 draaien en daar naast een sata dvdspeler en een dvdbrander op een P5B-Deluxe. Dit werkt uitstekend

[ Voor 46% gewijzigd door Mavvie op 05-12-2007 13:52 ]

Twitter | Linkedin

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat ding heeft een ICH8R chipset als ik me niet vergis. Daarom draai ik zelf een RAID0 config, 2 losse hdds en 2 S-ATA dvdfikkers. De controller is vrij flexibel als het aankomt op de arrays die je kunt bouwen namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik eens snel een sATA Tefal Pan gaan halen.:) Het moet eem zilvere zijn.. iemand nog inside's?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 16:16 ]

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:15:
Dan zal ik eens snel een sATA Tefal Pan gaan halen.:) Het moet eem zilvere zijn.. iemand nog inside's?
Mm ik heb goeie ervaringen met Nec maar ja ..

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
Mavvie schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:31:
[...]

Mm ik heb goeie ervaringen met Nec maar ja ..
Mooi want opzich had ik dat ook. Jammer genoeg is mijn vorige wel op wonderbaarlijke manier gestorven :'(

Maar in het jaartje dat we samen waren heb ik nooit problemen met hem gehad.
Pagina: 1