Vorige week heb ik een nieuwe pc in onderdelenen besteld en ik was gister helemaal happy toen TNT post me pakketje kwam brengen. Ik alle onderdelen in de kast proppen en starten maar. Maar hij doet het niet
Het probleem:
Als ik me pc start dan hoor ik "pieeeeeeeeeep, piep, piep, piep" (1 lange piep gevolgt door 3 korte).
In me moederbord boekje staat dat deze piep volgorde betekent dat er geen VGA kaart gevonden is.
Me 3D-kaart:
Het is een HD 2900 PRO van Sapphire
Opmerkingen:
* Er brand een rood lampje op me 3D-kaart
* Er zitten 2 'stroom pluggen' aan de bovenkant van me 3D-kaart, een 6 pins (2x3) en een 8 pins (2x4). Ik heb alleen een stekker voor de 6 pins connector
* Het boekje bij de kaart is een algemeen boekje en hier staat niet in of het lampje ook groen kan kleuren en welke van de stroom pluggen ik moet gebruiken.
Weet iemand hoe ik me 3D-kaart aan de praat krijg?
Ty ;-)
Het probleem:
Als ik me pc start dan hoor ik "pieeeeeeeeeep, piep, piep, piep" (1 lange piep gevolgt door 3 korte).
In me moederbord boekje staat dat deze piep volgorde betekent dat er geen VGA kaart gevonden is.
Me 3D-kaart:
Het is een HD 2900 PRO van Sapphire
Opmerkingen:
* Er brand een rood lampje op me 3D-kaart
* Er zitten 2 'stroom pluggen' aan de bovenkant van me 3D-kaart, een 6 pins (2x3) en een 8 pins (2x4). Ik heb alleen een stekker voor de 6 pins connector
* Het boekje bij de kaart is een algemeen boekje en hier staat niet in of het lampje ook groen kan kleuren en welke van de stroom pluggen ik moet gebruiken.
Weet iemand hoe ik me 3D-kaart aan de praat krijg?
Ty ;-)