Ik heb nieuwe onderdelen gekocht en ben nu de boel in elkaar aan het zetten.. Nadat ik alles aangesloten had en de power button indrukte gebeurde er helemaal niets.. Wat is er nu weer stuk dacht ik meteen?
..
Ik heb alles een voor een er uit gehaald en gekeken waar het probleem lag.. Het meeste werkte wel, maar toen de videokaarten erin gingen, deed het weer niets.. Volgende systeem:
Antec Nine Hundred
Antec True Power Quattro 850W Modular
Asus P5N32E SLI 680i
Intel Core 2 Quad Q6600
Thermalright Ultra-120 Extreme
2GB OCZ sli-ready RAM
32GB WD Raptor
500GB Samsung Spinpoint
2x Sparkle 8800GT 512MB
Samsung optical drive
Ik had ze weer losgekoppeld en nu gaat de pc weer wel aan.. Dus het moet aan de videokaarten liggen lijkt mij.. Ik heb nog geprobeerd om tijdens het draaien van de pc de videokaarten aan te sluiten, maar zodra ik dat doe, slaat de computer af.. Het lijkt me toch niet dat ik niet genoeg voeding heb voor dit systeempje.. Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Gr. Mike
Ik heb alles een voor een er uit gehaald en gekeken waar het probleem lag.. Het meeste werkte wel, maar toen de videokaarten erin gingen, deed het weer niets.. Volgende systeem:
Antec Nine Hundred
Antec True Power Quattro 850W Modular
Asus P5N32E SLI 680i
Intel Core 2 Quad Q6600
Thermalright Ultra-120 Extreme
2GB OCZ sli-ready RAM
32GB WD Raptor
500GB Samsung Spinpoint
2x Sparkle 8800GT 512MB
Samsung optical drive
Ik had ze weer losgekoppeld en nu gaat de pc weer wel aan.. Dus het moet aan de videokaarten liggen lijkt mij.. Ik heb nog geprobeerd om tijdens het draaien van de pc de videokaarten aan te sluiten, maar zodra ik dat doe, slaat de computer af.. Het lijkt me toch niet dat ik niet genoeg voeding heb voor dit systeempje.. Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
Gr. Mike