Toon posts:

[DS] Welke game van de 3?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oog laten vallen op 3 games:

- Mario & Luigi Partners in time.
- Yoshi's Island 2.
- New Super Mario Bros.

Ik zoek een game die ik niet fluitend doorspeel, dus met enige uitdaging. En met enige levensduur, dus niet in 4 uur uitgespeeld.

Welke lijkt jullie het leukst? (graag met onderbouwing)
(mocht je nou echt nog een goede aanrader hebben, die te koop is, brand maar los dan)

Alvast bedankt voor jullie mening! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:24

Blaasvis

Cidora \o/

yoshi's island vond ik persoonlijk een grotere uitdaging als new super mario bros. new super mario bros ben ik fluitend doorheen gerend.
Mario & luigi is niet te vergelijken omdat het een rpg is en ik vond het minder als de gba variant.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 16:44
ik zou voor New Super Mario Bros, het spel geeft echt het gevoel van vroeger de nintendo 16-32 bit versies :).
zoek anders een reviews van de 3 spellen, denk dat je dan wel overtuigd bent :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke vond jij een leukere beleving? Mario & Luigi of Yoshi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 16:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb dezelfde mening als Blaasvis. New Super Mario Bros kan je in een dagje uitspelen, met Yoshi's Island 2 ga je (net als met 1 voor de SNES overigens _O_) wat langer bezig zijn. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Rudyyy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:36:
ik zou voor New Super Mario Bros, het spel geeft echt het gevoel van vroeger de nintendo 16-32 bit versies :).
zoek anders een reviews van de 3 spellen, denk dat je dan wel overtuigd bent :).
helemaal mee eens.

Yoshi vind ik een erg kinderachtig spel. Mario & Luigi wat langdradig en saai. Heeft iets van een RPG weg. New Super Mario Bros is gewoon weer als vanouds en echt heel erg leuk.

Over New Super Mario Bros: Je KAN het spel redelijk snel uitspelen en het dan aan de kant gooien, maar dat betekent meestal dat je nog heel veel lvls moet doen. Het is, zoals bij Mario Bros 3 van vroegah, ook zo dat je dus heel snel klaar kan zijn met de game, maar dan sla je wel wat werelden over en speel je niet alle lvls. Niemand vond Mario Bros 3 te kort, maar het is wel in 10 minuten uit te spelen (door de snelsten der aarden, dat wel..)

[ Voor 30% gewijzigd door Hann1BaL op 05-12-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reviews gelezen. Alleen de 1 zegt dat New Super Bros een veel te kort verhaal is, en de andere vind hem lang genoeg, en zo leuk dat je hem 3 x overnieuw wilt spelen. Daarom hoop ik op veel meningen van jullie =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:18

NoTimeRemains

I know

ja ik vind het RPG element in M&L erg goed :)
leuk gedaan met veel grappige scenes erin!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:03
Mario & Luigi Partners in time was leuk, maar ehm, alle games die je noemt zijn echt té simpel :)

Mario & Luigi Partners in time duurde wel wat langer dan de rest

[ Voor 25% gewijzigd door sjongenelen op 05-12-2007 10:44 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Betere suggesties met een soortgelijke gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 23:11
New Super Mario Brothers is naar mijn idee de leukste qua spelervaring, maar inderdaad wel redelijk snel uitgespeeld. Yoshi's Island 2 staat op de tweede plek, qua spelervaring vond ik hem nét iets minder dan NSMB, maar qua speelduur ben je inderdaad iets langer bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan lees ik dit weer op gamevillage.nl:

a heerlijk op vakantie New Super Mario Bros te hebben kunnen spelen, is het nu op 22 juli de dag des oordeels. Is New Super Mario Bros een klassieker geworden die zich kan meten met Super Mario World en Yoshi’s Island? Nee. Is New Super Mario Bros een slechte 2D platformer geworden die je beter links kan laten liggen? Wederom: Nee. Wat is New Super Mario Bros dan wel? New Super Mario Bros is een heel erg vermakelijke platform game geworden die genoeg uurtjes spelplezier herbergt. Het spel is alleen niet diepgaand genoeg om zich te meten met de titanen van weleer. Het is jammer dat Nintendo het niet aangedurfd heeft om het immens hoge niveau van de oude toppers proberen te overtreffen maar wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben. Tot die tijd is New Super Mario Bros zeker een heel erg leuke titel die onmisbaar is voor de zichzelf respecterende DS bezitter. Al is het maar om nostalgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Als je uren en uren wilt spelen moet je gewoon picross of advanced wars gaan kopen en geen platvormer :)

Maargoed, wat heeft onze mening met jouw mening te maken. Gewoon allebij de spellen kopen. Dat verdubbelt ook de speelduur :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:03
zelda is wat pittiger :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mario 64 Ds zag ik ook, maar ik had Mario 64 ook op me n64 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rudyyy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:36:
De enige 32 bits Nintendo is de Virtual Boy, geen succes, en al helemaal geen goede Mario.;)

@TS

New Super Mario Bros.
Ik heb ze alledrie, en vind deze het meest vermakelijk. Zit genoeg uitdaging in, en leuke features!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Kwestie van zelf even zoeken naar reviews en vervolgens zelf de keuze maken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.