Toon posts:

Pc Hangt bij pc startup

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal.
Sinds kort heb ik dit probleem wanneer ik mijn pc opstart krijg de gewone dingen zoals het opstarten van de pc het aller begin waar hij laat zien of alles goed werkt of je master device bla bla correct is daar loopt het al mis na zn eertste zin blijft hij hangen en als ik het wil rebooten dan krijg ik opeens geen beeld meer zegt mijn beeldscherm no input device dan denk je je videokaart is kapot maar nee hij doet het perfect ik had een seex hub toen ik die deruit haalde lukte het wel en vandaag was hij er al deruit maar hij gaf het zelfde probleem moest ik paar x rebooten en me beeldscherm kabel ui en weer in pluggen.weten jullie wat de probleem kan zijn?
alvast bedankt.

Verwijderd

Ik denk dat je keyboard kapot is.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

He, welkom op GoT; is Het algemeen beleid #openingspost misschien wat voor je?

Ik snap dat je een probleem hebt maar heleboel letters achter elkaar zonder punten of andere leestekens met aanvullende spelfouten en tekort aan informatie zorgt ervoor dat de glazen bol van de gemiddelde Tweaker alsnog geen antwoord kan geven op jouw vraagstelling.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Na twee regels van je post had ik geen zin meer om door te lezen, dus aan de hand van de titel: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
JA dat kan best wel want voordat het probleem voorkwam deed mijn keyboard het niet moest ik hem uit en inpluggen dat kan wat je zegt hlpdsk.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:03:
JA dat kan best wel want voordat het probleem voorkwam deed mijn keyboard het niet moest ik hem uit en inpluggen dat kan wat je zegt hlpdsk.
En, werkt een ander keyboard wel?

Ik las toch echt sarcasme...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Uh, ik heb het nog niet getest ik ga het pas testen wanneer het weer voorkomt. Ik doe nu toch een systeem check daarna moet ik rebooten. Dus dan komt hij vast wel weer te voorschijn. Bedankt voor jullie hulp!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Voor alle duidelijkheid: men probeert je hier duidelijk te maken dat een lap tekst op die manier géén geschikte topicstart is voor GoT. Ten eerste gebruik je beter leestekens, hoofdletters en normale interpunctie en ten tweede moet je wat completere informatie geven en dat op een gestructureerde manier. Dus lees ff de FAQ's en Policy's door, want op deze manier ga je geen hulp krijgen.

Oh en euh, zoek ff "sarcasme" op in de Vandale ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Brs38 welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

dit is niet de manier om een topic te openen in PMG, zie ook PMG Beleid en daarom gaat je topic dicht.

Probeer in het vervolg een duidelijke topicstart te tikken, waarin je aangeeft wat het probleem is en wat je zelf geprobeerd hebt om het probleem te verhelpen. Een topicstart als die van jou is compleet onleesbaar en nodigt dus ook niet uit om verder serieus te reageren ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.