Dell TrueLife™ ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-12 20:43

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
Ik sta op het punt om een Dell Vostro 1700 met een TrueLife™ 17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm met een resolutie van 1.920 x 1.200 te kopen.

Op de site van Dell staat dat je in die resolutie alleen voor TrueLife™ kunt kiezen, maar ik heb hier ergens gelezen dat je telefonisch ook voor die resolutie zonder TrueLife™ kunt gaan.

Nu twijfel ik of ik TrueLife™ moet nemen of niet.
Ik gebruik de laptop straks hoofdzakelijk voor het ontwikkelen van software, office gebruik etc en zelden voor het afspelen van DVD's.

Wat zijn de ervaringen en wat zou je mij in mijn geval aanraden?

MSX 2 rulez more

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.screentekinc.com/dell-truelife-lcd-screens.shtml al gelezen? Heb je al eens een scherm gezien met TrueLife of een dergelijke technologie (zeg maar, iets spiegelend)?

Ik vind het in ieder geval heerlijk werken maar mensen die ik ken kunnen er niet aan wennen; kwestie van smaak en kwestie van lichtinval, denk ik zo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:58
Jup, zelf ook een enorm voorstander van "spiegelschermen", buiten heb ik zelf nooit echt problemen gehad ook. Ik zou gewoon even kijken of je een spiegelscherm met normaal scherm kan vergelijken.

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-12 20:43

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
Ik ken spiegelschermen van de Sony laptops en daarbij viel me op dat je weinig ziet als je er niet recht voor zit, maar ja dat zal ik meestal wel zitten.
Maar echt gewerkt heb ik er niet mee.

Het is wel jammer dat je Dell laptops niet even in een winkel kunt bekijken.

MSX 2 rulez more

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een Dell Truelife scherm, echt ideaal. Hele goede kijkhoek en veel mooiere kleuren, ideaal!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-12 09:34

Roy

Hobbies?

Hier ook een Dell Truelife in m'n notebook (15,4" 1680x1050). Ik vind het ideaal. Had hiervoor een notebook zonder glanslaag, maar dit is veel beter. Het lijkt ook of het beeld veel scherper is, waardoor het (mijn inziens) makkelijker focussen is. De nadelen van spiegelen heb ik eigenlijk geen last van, al helemaal niet als je de notebook op een notebookhouder hebt staan, dan is namelijk het scherm helemaal verticaal en dus geen last van lampen (die meestal boven je hangen).

Inderdaad...

Pagina: 1