Toon posts:

.ifo .trp .idx maken voor pvr - onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden na dagen lang googlen / forums checken / op forums posten (zelfs op speciale video bewerking forums wist niemand het) ..

Ik zit met het volgende:

Ik heb een Clarke Tech Satelliet ontvanger met PVR, en ik zag er naar uit om ook andere bestanden af te spelen via externe hdd .. na wat kort experimenteren kwam ik erachter dat de pvr alleen dingen slikt als het precies dezelfde indeling heeft ..

1. Narigheid begint al doordat het met .TRP werkt

maar goed, na dagen lang kloten kan ik nu video files van en naar trp converten standaard definition en high definition al heb ik bij t laatste nog niet geprobeerd om HD content om te zetten naar TRP evt. tips zijn welkom

simpel weg files van en naar trp renamen werkt niet zoals mensen elders voorstelden

2. PVR maakt tijdens opnames files van ongeveer 1.5GB

3. Een film van bijv 9 gig speelt ie vloeiend af dankzij .ifo .idx bestanden

nu ben ik nog niet zover dat ik een film in stukjes heb gesplit en werkend in .trp omdat ik eerst aan het uitzoeken ben gegaan hoe ik uberhaupt .idx en .ifo bestanden kan maken voor een map vol bestanden .. googlen leverde alleen ifoeditors op voor dvd authoring en daar kon ik niks mee

Ik hoop dat iemand me weer een beetje op weg kan helpen want ik heb bijna de hoop opgegeven of het uberhaupt wel kan wat ik wil ..

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/8a9wbaa.jpg

ps. negeer dat master splitter file, master splitter is iets anders en bind zichzelf met .001

Verwijderd

Topicstarter
gooi maar op slot .. ga wel ff op buitenlandse forums rond vragen, daar zitten over t algemeen mensen met meer kennis van zaken .. evengoed bedankt :)

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:19
Ik ben ben benieuwd of je hier al uit bent. Ook ben ik benieuwd hoe je *.TRP hebt omgezet naar meer gangbaar formaat.

Heb veel gezocht maar bij de aanbevolen software pakketjes (VideoRedo) krijg ik foutmelding dat er geen videostream aanwezig is. Of opent helemaal geen trp files.:(