x64 XP + WUSB54GC + Gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• pscl-
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08-2024
Hallo allen,

Ik heb van de week een paar nieuwe onderdelen voor mijn systeem aangeschaft:

Q6600
4GB RAM
P5K

Nu draaide ik voorheen wireless via een USB Dongle van Linksys ( WUSB54GC ) mee op ons netwerk, dat werkte perfect.

Sinds ik het nieuwe systeem heb was ik genoodzaakt om Windows 64bit te installeren (door 4gb RAM), en sindsdien heb ik om de 2 minuten ongeveer een 2seconden lagg-out tijdens het gamen. Als ik ook naar de router ping in CMD zie ik dat hij netjes steeds rond de 1/2ms aangeeft, behalve na ongeveer 2min, dan schiet hij ineens naar de 1000ms, en daarna valt hij weer terug naar 1/2ms.

Heeft iemand hier een oplossing/suggestie voor? (Ik heb al even op internet gekeken of het probleem bekend was, maar hieruit kwam niet echt een duidelijke oplossing)

Ik heb het liefst geen draad ( de router staat beneden, en ik zit op zolder )

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Bij mij lag het aan de combinatie WUSB54GC en Windows Vista. Ik heb de nieuwste drivers gedownload van Ralink. Deze zijn niet specifiek voor Linksys, je moet het stuurprogramma dan ook aanwijzen tijdens de installatie.

Groet,

Mark

[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 16-09-2008 14:42 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:57:
Bij mij lag het aan de combinatie WUSB54GC en Windows Vista. Ik heb de nieuwste drivers gedownload van Ralink. Deze zijn niet specifiek voor Linksys, je moet het stuurprogramma dan ook aanwijzen tijdens de installatie.

Groet,

Mark
Dat hoef je niet op elk topic te spammen hoor.. :|

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 16-09-2008 14:42 ]

Dit topic is gesloten.