ik heb een oude pentium 3 aangeschaft (compaq deskpro) heb daar windows xp op gezet, maar elke keer als ik een usb apparaat aansluit (externe hdd of stick bijvoorbeeld) krijg ik de melding dat het apparaat sneller kan werken en dat ik hem beter op een andere poort kan zetten. Nu zitten er maar 2 poorten op de pc en die zijn beide 1.0
is er een mogelijkheid om ze te upgraden naar 2.0? Ik had ooit eens ergens gelezen dat dit softwarematig mogelijk was?
als dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld een pci kaartje te kopen welke wel met 2.0 poorten is uitgerust (en de pc deze ook herkent en gebruikt als 2.0) zodat o.a. mijn externe hdd sneller te bereiken is.
hopelijk kunnen jullie me helpen
is er een mogelijkheid om ze te upgraden naar 2.0? Ik had ooit eens ergens gelezen dat dit softwarematig mogelijk was?
als dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld een pci kaartje te kopen welke wel met 2.0 poorten is uitgerust (en de pc deze ook herkent en gebruikt als 2.0) zodat o.a. mijn externe hdd sneller te bereiken is.
hopelijk kunnen jullie me helpen