Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243846

Topicstarter
Ik heb sinds kort een P1i die ik op mijn bestaande carkit wil gebruiken namelijk de nokia CK7W door verbinding met bluetooth. De communicatie tussen beide verloopt prima als ik bel echter als ik gebeld wordt zorgt de carkit wel voor het belsignaal over de radio maar na opnemen van de telefoon en een hoorbare verbinding valt het gesprek na circa 2 seconden weg.

Wat kan hiervan de reden zijn? Ik vind het vreemd dat dit op mijn initiatief niet gebeurt alleen als een ander belt en wel duidelijk is dat de carkit de telefoon 'ziet'.

Ik hoor graag.

Groet,
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Mijn problemen tussen de Nokia 7610 en de CK-7W konden destijds worden opgelost door de firmware van de 7610 (de telefoon dus) te updaten. In een bepaalde update werd het probleem specifiek genoemd bij de changelog.

Ik betwijfel dat SE specifieke ondersteuning verleent voor de CK-7W, maar wellicht is het probleem door een firmware-update op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:20
Firmware update is een mogenlijkheid, maar Nokia is Nokia mbt bluetooth carkits soms willen andere merken dan Nokia niet (goed) werken icm andere merken.

Heb zelf een parrot 3200 werkt prima met verschillende merken (gelukkig)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.