Toon posts:

Bizar opstartprobleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een p4 2.8 1.5gig ram best ok computertje maar sinds kort is er iets vreemds aan de hand.
Hij start niet meer door. Als ik hem opnieuw opstart doet hij helemaal NIKS meer, hiermee bedoel ik, het biepje van de bios dat alles ok is en waarna hij vervolgens gaat opstarten geeft hij niet, fans blijven wel branden voor de rest niks.

Als ik de pc dan uitschakel en na enkele ogenblikken weer start geeft dit geen verschil.

Pas na ongeveer 15-20 min. doet hij het pas weer.

Nu dacht ik dat het wel aan de temperatuur van het een of ander zou liggen. Met PC wizard alle temperaturen gecheckt maar hier blijkt helemaal niks mee mis te zijn, alles tussen de 25 en 35 graden. Kan het aan de voeding liggen? Waarom zou hij het bij een doorstart niet doen maar na een half uurtje wel weer?

Wat te doen beste mensen?

Groet

Lucas

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat te doen?

Misschien eens de dingen die hier staan gaan proberen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En als je daar niet uitkomt mag je een topic openen, maar wees dan volledig. Geef exacte en volledige specs (vergeet voeding niet!) en daarbij ook nog exact wat je allemaal adhv de troubleshooter opgezocht hebt te melden (vergeet condensatoren niet na te kijken...)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.