Drivers niet te krijgen ( dimension 3100 dell )

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views sinds 30-01-2008

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Heb vandaag geprobeert dell te bereiken de website maar kan totaal dell niet bereiken, niet pingen helemaal niks. Nu ben ik dus opzoek naar mijn drivers op internet voor mijn dimension 3100. Maar doordat ik dell niet kan bereiken is het onmogelijk om die drivers te krijgen.

Heeft iemand een idee voor een alternatieve site waar deze wel op kunnen staan, of heeft iemand een idee wat er aan de hand is met de Dell website. Ik heb deze pc namelijk nodig voor morgen :X

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, de drivers :P

het gaat hier om de mobo drivers, videokaart ( onboard allemaal ) vooral netwerk etc

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij mij is de Dell website gewoon te bereiken. Probeer eens www.dell.com. En anders gewoon morgen nog eens proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 04-12-2007 21:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gatygun
totaal niks geen enkele website van dell, ik kan gewoon alle andere sites zonder problemen bereiken ( staat hier geen firewall of niks aan ) buiten de router dan maar hier is niks speciaals mee gedaan.

Begin onderhand spoken te zien geloof ik dan.

Enig idee wat het dan wel kan zijn.

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 23:01

BoAC

Memento mori

Dell support voor dimension 3100 :)
Hierbij moet je je Service Tag opgeven waarna je netjes alle drivers krijgt die voor jouw machine gelden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ga even bij de buren of kennisen langs en download ze daar. Kom op, beetje zelfredzaam zijn ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gatygun
Dat gaat op het moment niet werken. Daarbuiten zou ik toch het probleem willen weten waarom hier geen enkele pc met dell kan verbinden

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Check je hosts file, doe een traceroute, etc. Dat is echter meer iets voor NT of IH, je zult eerst moeten weten of het probleem bij jou ligt of meer algemeen. Ik zit in de UK, maar heb even via de VPN in Rotjeknor geprobeerd en kom er ook gewoon in :)

Geduld hebben, later nog eens proberen.

• Gatygun
met tracert krijg ik het volgende http://img508.imageshack.us/my.php?image=foutfg9.jpg

heb me dmz op deze pc gezet geen nut, me router gereset geen nut. alles doet en werkt, behalve ook maar een enkele dell site.

Is er anders niet een alternatieve site of ftp waar die drivers vanaf te halen zijn?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
probeer 't eens via een anonyme proxy, genoeg over te vinden met google :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer http://drivers.softpedia.com/. Ik zag er in ieder geval een Conexant modemdriver voor de Dell Dimension 3100 staan. Maar ga zelf op zoek, Google etc :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb deze pc namelijk nodig voor morgen :X
Bel dan de helpdesk...

Los daarvan, met een beetje eigen inzet kun je achterhalen welke devices in je PC zijn en gewoon de originele drivers bij de fabrikanten van die chips halen. Die inzet lijk je totaal niet zelf te leveren. Begin daar eens mee als je haast hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.