Toon posts:

Stukje film uit DVD halen en op nieuwe DVD zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een leuke vakantie DVD te maken (van m'n foto's).
Echter heb ik vanaf een dvd die ik van de reisorganisatie gehad (van de reis zelf) een klein stukje gehaald om zelf in mijn eigen vakantie dvd te stoppen als intro.

Nu heb ik dat eruit gehaald met DVDShrink en netjes een aparte VOB file gekregen met bijbehorende IFO bestanden. Deze file speelt ook netjes af als ik die open op de pc.

Echter wil ik deze nu toevoegen aan mijn nieuwe dvd.
Deze ben ik aan het maken in DVDit. Echter kan ik hier geen VOB files in importeren.
Zo kwam ik er dus achter dat ik er eerst met een andere tool een MPG file van moest maken.

Dit heb ik vervolgens gedaan met ReJig.
Ik kreeg netjes een .M2V bestand met de video en een .AC3 bestand met de audio.
Vervolgens kan ik het ook netjes in DVDit importeren en speelt deze tijdens de simulatie af.
Alleen wil ie nu het project niet branden omdat de MPG geen geldige MPG file zou zijn?

Heeft iemand wellicht een idee hoe ik nu verder moet? Volgens mij heb ik toch alle stappen juist doorgevoerd. Of zie ik nog wat over het hoofd?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 14:13
Voor het omzetten van dvd's zonder ondertiteling naar eentje met ondertiteling haal ik de dvd ook eerst uit elkaar met pcgdemux, hieruit krijg ik ook een m2v en een ac3 bestand.

Deze importeer ik dan in Dvdlabpro, en geven nooit geen problemen bij het converteren naar dvd.
Probeer die combinatie eens en kijk wat er gebeurt: pcgdemux en dvdlabpro.

Mijn YouTube Channel